PracaGrupypl.praca.dyskusje › Godziny pracy - Ciekawostka - SZOK

  • 31. Data: 2007-07-23 20:15:49
    Temat: Re: Godziny pracy - Ciekawostka - SZOK
    Od: "mako" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Rumcajs" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:f822ml$sml$1@news.onet.pl...
    > No to się zbulwersowałem, dowiedziałem sie dzisiaj w jakim nowym
    > systemie pracy bedzie pracowała moja dziewczyna. Salon optyczny w
    > którym jest kierownikiem sklepu. System zmian 6 na 7 czyli 6 dni pracy
    > i jeden dzień wolny na tydzień. W miesiącu 16 dni pracy po 12h plus 15
    > dni po 6h czyli ok 300h.

    O w mordę! litości!
    czyżby jeszcze za mało ludzi wyemigrowało? kiedy będzie normalniej i
    przestaną ludzi traktować jak cytryny?

  • 32. Data: 2007-07-23 20:17:10
    Od: "mako" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Po co pracować u krwiopijcy. Moim zdaniem, najlepszym rozwiązaniem w
    > tym
    > przypadku byłoby zwolnienie się z pracy a potem zgnojenie takiego
    > "gnoja".

    Na czym dokładnie ma polegać zgnojenie gnoja, skoro sąd odpada?

  • 33. Data: 2007-07-23 20:35:56
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Na czym dokładnie ma polegać zgnojenie gnoja, skoro sąd odpada?

    I znowu ktoś nie czyta dokładnie.

  • 34. Data: 2007-07-23 20:37:22
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Na czym dokładnie ma polegać zgnojenie gnoja, skoro sąd odpada?

    Czy ja gdzieś napisałem że odpada? I znowu ktoś nie czyta dokładnie.

  • 35. Data: 2007-07-23 20:48:36
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Na czym dokładnie ma polegać zgnojenie gnoja, skoro sąd odpada?

    Czy ja gdzieś napisałem że odpada? I znowu ktoś nie czyta dokładnie.

    Chodziło mi tylko o to, że jeśli całość skierujesz do sądu pracy w czasie
    jak będziesz zatrudniony u tego pracodawcy to wylecisz z dyscyplinarką i
    będziesz jeździł ze sprawy na sprawę przez długi czas. Świadectwo pracy
    będziesz miał zasyfione do czasu aż wygrasz sprawę co może trwać bardzo
    długo.

    Jak zmienisz pracodawcę to wtedy wszystkie chwyty dozwolone. Możesz sprawę
    kierować do sądu PIP prokuratury i wszędzie gdzie ci się spodoba. Były
    pracodawca może ci nagwizdać.

  • 36. Data: 2007-07-23 21:14:56
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Mon, 23 Jul 2007 20:52:31 +0200, darnok napisał(a):

    > Ale tu jeszcze nikt prawa nie zlamal. Przedstawiono propozycje nowych
    > warunkow na ktore nie trzeba sie zgodzic. Nawet jakas odprawe daja.
    > Porownanie kompletnie nie trafione.

    mylisz sie, przedstawienie takich warunkow jest juz zlamaniem prawa.

  • 37. Data: 2007-07-23 21:25:17
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > Na czym dokładnie ma polegać zgnojenie gnoja, skoro sąd odpada?

    Narobienie takiego szumu w mediach o firmie, żeby nawet desperaci
    ją omijali z daleka.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 38. Data: 2007-07-23 21:36:13
    Od: "MG" <m...@w...pl>

    > Jak zmienisz pracodawcę to wtedy wszystkie chwyty dozwolone. Możesz sprawę
    > kierować do sądu PIP prokuratury i wszędzie gdzie ci się spodoba. Były
    > pracodawca może ci nagwizdać.

    bardzo odważna taktyka :-)
    uciec jak szczur z tonącego okretu, a później to juz walczyć jak lew :-)

    poza tym:
    "Pracownicy zarządzający w imieniu pracodawcy zakładem i kierownicy
    wyodrębnionych komórek organizacyjnych wykonują w razie konieczności pracę
    poza normalnymi godzinami pracy bez prawa do wynagrodzenia oraz dodatku z
    tytułu pracy w godzinach nadliczbowych (art. 1514 k.p.). Rekompensatę za
    pracę ponadwymiarową stanowi dla nich zwykle wyższe niż innych pracowników
    wynagrodzenie, a także dodatki do niego."

    Pzdr
    Marek

  • 39. Data: 2007-07-23 21:57:21
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 23 Jul 2007 14:18:25 +0200, "Rumcajs" <a...@e...pl> wrote:

    >Pismo jest, kontakt z PIP-em niewykluczony, na podanie sprawy do gazety
    >myśle że trzaby mieć więcej dowodów obciążających pracodawce.

    Skąd ten pomysł?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 40. Data: 2007-07-24 04:45:23
    Od: Kuroi Bonza <b...@w...pl>

    On 23-07-07 21:02, in article f82ttm$197$...@i...gazeta.pl, "Gienek"
    <g...@s...pl> wrote:

    > Te warunki które zaproponowano to są chyba niezgodne z kodeksem pracy więc
    > tak naprawdę chyba ich nie mogli zaproponować.
    A jezeli zaproponowali, to zlamali prawo...

    --
    Dariusz
    Nie daj się wyprzedzić! http://www.kaizen-edu.com