PracaGrupypl.praca.szukana › GRAFIK-projektant 2D/DTP

  • 1. Data: 2006-11-13 13:20:43
    Temat: GRAFIK-projektant 2D/DTP
    Od: "Andrzej" <k...@t...pl>

    Podejmę pracę zdalną lub stałą (Gdańsk), jako grafik-projektant 2D/DTP.
    Posiadam
    doświadczenie na stanowisku grafika-projektant 2D i DTP. Projektuje od 10
    lat (plakaty,
    foldery, ulotki, okładki CD i DVD, katalogi, wizytowki, itp.) łącznie ze
    składem pod druk.

    Ostatnie 3 lata pracowałam na stanowisku grafika-projektanta oraz DTP-owca w
    drukarni.
    Biegle posługuje sie programami garaficznymi takimi jak: Photoshop, Corel,
    Ilustrator, InDesign, PageMaker.
    Mam możliwość wykonywania zdjęć aparatem cyfrowym i wykorzystywania ich do
    projektów.
    Posiadam skaner, nagrywarkę CD oraz DVD, dzieki czemu mogę archiwizować
    wykonane projekty, wysylać również na nośniku do klienta.

    Jestem z wykształcenia plastykiem z ukończonym liceum plastycznym i studiami
    artystyczno-pedagogicznymi.

    Link do moich kilku projektow:
    http://jolantasikora.webpark.pl

    Jolanta Sikora