PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk/serwisant IT/wdrozeniowiec poszukuje pracy

  • 1. Data: 2006-11-13 11:36:54
    Temat: Informatyk/serwisant IT/wdrozeniowiec poszukuje pracy
    Od: "yankee" <y...@o...pl>

    Witam

    Szukam ciekawej a zarazem satysfakcjonującej jako informatyk,
    specjalista IT
    lub innej, ktora umozliwi mi dalszy rozwoj zawodowy, oraz pozwoli na
    zdobywanie nowych doswiadczen.

    Posiadam ponad 9 letnie doswiadczenie w pracy
    na stanowisku informatyka/serwisanta i wdrozeniowca.

    Ponizej znajduja sie niektore z moich umiejetnosci:

    * Dobra znajomosc rynku komputerowego
    * Bardzo dobra znajomosc zagadnien dotyczacych sieci komputerowych LAN
    (budowa, administracja, usuwanie usterek)
    * Znajomosc zagadnien bezpieczenstwa sieci oraz systemow
    informatycznych
    * Bardzo dobra znajomosc PC od strony sprzetowej i programowej
    (instalacja, konfiguracja, administracja MS Windows 98/ME/NT/XP/Linux)
    * Bardzo dobra znajomosc oprogramowania biurowego w tym instalacja i
    konfiguracja aplikacji i urzadzen peryferyjnych - drukarki, skanery
    itp)
    * Szybkie diagnozowanie i rozwiazywanie problemow
    * Umiejetnosc bezproblemowego korzystanie z dobrodziejstw Internetu
    * Posiadam umiejetność szybkiego uczenia sie nowych obowiazkow
    technologii, programow.
    * Doskonala umiejetnosc pozyskiwania informacji o produktach nie tylko
    sektora IT
    * Szeroka wiedza na temat instalacji i konfiguracji sieci LAN oraz
    polaczen internetowych DSL (konfiguracje routerow internetowych,
    podstawy
    administracji systemem Linux, itp).
    *Naprawa i konserwacja urządzeń fiskalnych.

    Aktualnie pracuje na stanowisku Informatyka wdrozeniowca i zajmuje sie:

    * Instalacja programow uzytkowych
    * Instalacja i konfiguracja sprzetu komputerowego
    * Aktualizacja i rozwiazywanie problemow z uzywanymi programami
    * Archiwizacją danych
    * Sprzedaz oprogramowania antywirusowego oraz antyspyware
    * Konserwacja systemow komputerowych
    * Instalacja i konfiguracja

    kontakt:
    m...@i...pl lub
    d...@w...pl

  • 2. Data: 2006-11-13 21:10:13
    Od: Piotr <p...@d...net>

    Zycze powodzenia w szukaniu nowej ciekawej pracy, ale nastepnym razem
    wykaz sie kreatywnoscia i napisz cos od siebie zamiast kopiowac slowo w
    slowo czyjes ogloszenie.