eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana › GDYNIA - KONSULTANT W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2003-07-29 13:34:40
    Temat: GDYNIA - KONSULTANT W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA
    Od: "DI" <d...@l...pl>

    KONSULTANT W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA

    Firma P.U. "Łączpol" Sp z o.o. - Dział Internetowy, dostawca
    szerokopasmowych uslug telekomunikacyjnych
    zatrudni Konsultantkę/Konsultanta do Biura Obslugi Klienta.

    Oferujemy zatrudnienie na czas okreslony (do 31.12.03), prace na pół etatu
    lub w pełnym wymiarze godzin,
    w dni robocze w godzinach 9-20, w młodym i dynamicznym zespole.

    WYMAGANIA:

    - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
    - wiedza merytoryczna na temat obsługi komputera oraz konfiguracji
    programów internetowych: połączenia dial-up, przeglądarek
    internetowych oraz programów poczty elektronicznej,
    - łatwość nawiązywania kontaktów,
    - znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
    - minimum średnie wykształcenie.
    - doświadczenie zwiazane z telekomunikaccją.

    ZAKRES PRACY:

    Osoba na stanowisku konsultanta w Biurze Obsługi Klienta będzie
    odpowiedzialna za kontakty z użytkownikami sieci komputerowej z dostępem do
    internetu.

    Do zadań konsultantki / konsultanta będzie należało odpwiadanie na
    bezpośrednią reprezezentację firmy w Biurze Obsługi Klienta,
    odpowiadanie na telefoniczne oraz przysłane pocztą elektroniczną zapytania
    dotyczące
    oferty, zasiegu i regulaminu pracy naszej sieci jak również
    pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów.

    Kandydatka / kandydat powinien posiadać umiejętność łatwego
    komunikowania się, łatwego nawiązywania kontaktów oraz rozwiązywania
    problemów.
    Praca wymaga samodzielności, pomysłowości, cierpliwości oraz umiejętności
    współdziałania z zespołem. Oczekujemy dużego zaangażowania i chęci
    rozwoju umiejętności oraz poszerzania posiadanej wiedzy.

    Poszukujemy ludzi, którzy chcą podjąć ciekawe wyzwanie i wraz z naszą
    firmą osiagnąć sukces. Zapewniamy pracę w młodym dynamicznym zespole,
    duże możliwości rozwoju oraz motywujące warunki finansowe. Oferujemy
    pracę z wykorzystaniem najnowszych technologii teleinformatycznych
    i komputerowych.

    KONTAKT:

    Na adres poczty elektronicznej d...@l...pl należy przesłać CV oraz
    list motywacyjny (jeśli to możliwe również zdjęcie) oraz wypełnioną ankietę,
    którą można znaleźć poniżej niniejszego listu.
    W tytule (subject) listu należy wpisać: praca - konsultant w BOK







    ANKIETA

    ----------------------------------------------------
    -------------------
    Biuro Obslugi Klienta Kwestionariusz
    ----------------------------------------------------
    -------------------

    Imie:
    Nazwisko:
    Adres:

    Telefon:
    E-mail:

    ----------------------------------------------------
    -------------------
    OBJASNIENIE
    ----------------------------------------------------
    -------------------

    Prosze wypelnic jedynie odpowiednie rubryki, jesli opcja nie dotyczy
    nalezy zostawic ja nie zaznaczona.

    Oceniajac swoje umiejetnosci w skali od 1 do 5 nalezy przestrzegac
    nastepujacych definicji:

    1 (slabo) podstawowa wiedza na dany temat umozliwiajaca
    konfiguracje oraz obsluge,

    5 (bardzo dobrze) szeroka wiedza, dlugie doswiadczenia oraz
    umiejetnosc przeprowadzenia optymalizacji oraz zawansowanej
    konfiguracji

    Nie wymagamy od kandydatow zaznaczenia jak najwiekszej ilosci rubryk,
    poszukujemy osob o szerokiej wiedzy w zakresie podstawowym, natomiast
    pragnacych rozwijac wiedze oraz umiejetnosci w wybranym kierunku.

    Podczas procesu rekrutacji bedzie brana pod uwage umijetnosc rzetelnego
    oraz prawdziwego ocenianiania wlasnego doswiadczenia i wiedzy.

    W przypadku pytan prosimy o kontakt na adres e-mail: d...@l...pl

    ----------------------------------------------------
    -------------------
    ANKIETA
    ----------------------------------------------------
    -------------------


    1. Znajomosc systemow operacyjnych:
    w skali od 1 (slabo) do 5 (bardzo dobrze)

    Windows 95/98 [ ]
    Windows Me [ ]
    Windows NT [ ]
    Windows 2000 [ ]
    Windows XP [ ]
    MacOS [ ]
    Linux/Unix [ ]


    2. Znajomosc programow do obslugi Internetu:
    w skali od 1 (slabo) do 5 (bardzo dobrze)

    Netscape Communicator [ ]
    MS Internet Explorer [ ]

    MS Outlook Express [ ]
    MS Outlook [ ]
    Netscape Messenger [ ]
    Pegasus [ ]
    Eudora Mail [ ]
    The Bat [ ]

    CuteFTP [ ]
    CoffeeCup FTP [ ]
    Inne programy FTP [ ]


    Dial-Up Networking [ ]

    3. Znajomosc programow biurowych:
    w skali od 1 (slabo) do 5 (bardzo dobrze)

    MS Word [ ]
    MS Excel [ ]
    MS PowerPoint [ ]
    Sun StarOffice [ ]


    4. Doswiadczenie w pracy w Biurze Obslugi Klienta:

    pierwsza praca [ ]
    0-6 miesiecy [ ]
    7-12 miesiecy [ ]
    1-2 lata [ ]
    wiecej niz 2 lata [ ]


    5. Dodatkowe umiejetnosci:
    Prosze wybrac jedna z dwoch opcji: Tak - T, Nie - N

    podstawowa znajomosc HTML [ ]
    znajomosc procedury rejestracji domen [ ]
    podstawowa wiedza na temat sieci LAN/WAN [ ]
    znajomosc konfiguracji modemow [ ]
    znajomosc technologii ISDN [ ]


    6. Znajomosc jezykow obcych:
    w skali od 1 (slabo) do 5 (bardzo dobrze)

    Angielski
    w mowie [ ]
    w pismie [ ]

    Niemiecki
    w mowie [ ]
    w pismie [ ]

    [Inny: _________ ]
    w mowie [ ]
    w pismie [ ]




    ----------------------------------------------------
    -------------------
    OSWIADCZENIE
    ----------------------------------------------------
    -------------------

    Wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy dla potrzeb niezbednych do realizacji procesu rekrutacji
    (zgodnie z Ustawa z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych
    Dz. Ust. nr. 133 poz. 833)

    ----------------------------------------------------
    -------------------
    P.U."Łączpol" Sp z o.o. RECRUITMENT
    ----------------------------------------------------
    -------------------


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1