PracaGrupypl.praca.szukanaFotografik

  • 1. Data: 2002-06-14 21:57:56
    Temat: Fotografik
    Od: "Marcin Koziński" <m...@w...pl>

    Witam!
    Krótko o mnie i o tym, czego poszukuje:
    Jestem fotografikiem. Interesuje sie przyroda, architektura i ludzmi,
    szczegolnie portretami. Fotografuje w czasie wolnym od nauki (studia).
    Wykonuję roznego rodzaju zdjecia - od okazjonalnych poczawszy (imprezy,
    sluby, chrzciny, itp.), na reklamowych skonczywszy. Stawiam na precyzje i
    wysoka klase prac.
    Poszukuje wszelkich form wspolpracy zarowno z osobami pojedynczymi (foto na
    zlecenie, plener, wesele, portfolio) jak i agencjami reklamowymi oraz innymi
    firmami. Chetnie wykonam wszelkiego rodzaju zdjecia.
    Probki moich prac mozna zobaczyc w galerii internetowej
    http://www.mk-foto.w.pl/ - zapraszam!
    Kontakt (podany rowniez na stronie - link powyzej): m...@w...pl.
    Szczegolnie preferowany przeze mnie rejon to Poznan i Torun. Rowniez praca
    zdalna.
    Zachecam do wspolpracy!

    MK

    --
    ---
    Marcin Kozinski

    Zapraszam do mojej internetowej galerii fotografii:
    http://www.mk-foto.w.pl/
    * Always look for a new point of view! * MK-Foto *