PracaGrupypl.praca.szukana › :)) ADMIN UNIX - PRAKTYKA - WARSZAWA :))

  • 1. Data: 2002-06-14 20:26:22
    Temat: :)) ADMIN UNIX - PRAKTYKA - WARSZAWA :))
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Cześć

    Jestem studentem II roku PJWSTK (wieczorowe), szukam praktyki wakacyjnej
    najlepiej na stanowisku operatora Unix.
    Interesuję się także ekonomią. Więcej informacji znajduję się pod
    republika.pl/maykowski.

    Doświadczenie:
    3 miesięczna praktyka, na stanowisku operatora i grafika (2001 III-V), do
    mojego zakresu obowiązków należała opieka nad serwerem Apache, Sendmail, samba,
    backup a także projektowanie i tworzenie grafiki do stron WWW.

    Znajomość:

    Systemy: Linux (Red Hat, Slackware), Unix FreeBSD, Windows 9x/NT/2000,
    Serwery: DNS, NFS, DHCP, Apache, Sendmail, Samba
    Programowanie: C++, Perl, PHP, skrypty shellowe (z sed i awk)

    Języki: angielski (dobry), niemiecki (podstawowy).

    Kursy:
    Kurs MS Windows 2000 Advanced Server.

    Odpowiedzi proszę wysyłać na m...@p...onet.pl

    pozdrawiam,