PracaGrupypl.praca.szukanaFakturzystka z Warszawy

  • 1. Data: 2004-07-22 21:00:56
    Temat: Fakturzystka z Warszawy
    Od: "Joanna Pieńkowska" <j...@a...pl>

    Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w
    Warszawie. Mam 3 letni staż w dziale finansowym w charakterze
    fakturzystki.Obecnie pracuje w jednym ze znanych hipermarketów. Poszukuje
    pracy o zbliżonym profilu. Może to być też praca w dziale obsługi klienta
    lub inna praca biurowa na terenie Warszawy. Jestem też zainteresowana pracą
    w banku ze względu na kierunek ukończonych studiów (wydział Bankowości i
    Finansów) Na żądanie wysyłam cv.

    proszę o kontakt na adres e-mailowy

    j...@a...pl

    lub telefon kom. 503 086 573 /Joanna/