PracaGrupypl.praca.szukana:) plastyczka-grafik-dtp

  • 1. Data: 2004-07-22 19:02:01
    Temat: :) plastyczka-grafik-dtp
    Od: "Ania" <v...@p...onet.pl>

    Jestem absolwentką szkoły plastycznej -dobrze posługuję się pędzlem i
    ołówkiem, także rzeźbię, dużo fotografuję-sama wywołuję zdjęcia

    Ukończyłam policealną szkołe grafiki pod kątem przygotowania materiałów do
    druku, zaznajomiłam się z "łamaniem" tekstów. Znam IN DESIGN-a oraz miałam
    kontakt z QUARK XPRESS

    Ponadto pracowałam w COREL DRAW, PHOTO SHOP miałam kontkt z ILLUSTRATOR-em

    W tym roku rozpocznę studia Marketing i Zarządzanie ze specjalnością w
    REKLAMIE

    Dotychczasowa praktyka ;
    -studio projektowo-graficzne: praktyka jako grafik
    -projekty wykonane na zlecenie przez internet (logo, wizytówki...etc,
    reklamy prasowe...itp)
    -tworzenie sztuki uzytkowej w galerii

    POSZUKUJĘ FIRMY KTÓRA DA MI SZANSĘ USYSTEMATYZOWANIA MOJEJ WIEDZY I
    DOSKONALENIA UMIEJĘTNOŚCI,
    PRACA STAŁA W POZNANIU LUB ZLECENIA PRZEZ INTERNET

    proszę o kontakt na adres e-mailowy
    V...@p...onet.pl
    lub telefon kom. 888-250-348 /Anna/

    ponadto:
    indywidualnie zamierzam poszerzyć swoją wiedze o tworzenie stron www a
    następnie zaznajomienie się z FLASH