PracaGrupypl.praca.dyskusje › Europejskie Komputerowe Prawo Jazdy?

  • 1. Data: 2003-11-07 16:42:39
    Temat: Europejskie Komputerowe Prawo Jazdy?
    Od: "ewa" <e...@i...pl>

    Czy pracodawca w Polsce zwraca uwagę na papierek pod nazwą "Europejskie
    Komputerowe Prawo Jazdy" (ECDL)? Dostałem w Urzędzie Pracy propozycję
    komputerowego kursu (zaawansowana obsługa komputera i wielu często używanych
    aplikacji) , ale zastanawiam się, czy będzie to interesowało potencjalnego
    pracodawcę.
    Za wszelkie info z góry dziękuję.
    Bohdan

  • 2. Data: 2003-11-07 18:23:19
    Temat: Re: Europejskie Komputerowe Prawo Jazdy?
    Od: "Jarek" <l...@h...pl>

    Posiadam European Council Driving License (ECDL)
    i przy staraniu o pracę jakoś to nie rusza potencjalnego pracodawcy.

    J.

  • 3. Data: 2003-11-07 19:08:17
    Od: "MW" <m...@o...pl>

    daj sobie spokoj z tym...