PracaGrupypl.praca.dyskusjeWzor na brutto w zależności od netto

  • 1. Data: 2003-11-07 14:56:17
    Temat: Wzor na brutto w zależności od netto
    Od: Kacper W <x...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy ktoś mógłby mnie skierować lub napisać prosty wzór zależności płacy
    brutto od netto?

    Idę właśnie na rozmowę o pracę i nie wiem co powiedzieć na oczekiwania
    finansowe :-) Tzn ile mam powiedzieć brutto, żeby do kieszeni wpadała
    pożądana przeze mnie kwota netto. Dla uproszczenia w skali rocznej.

    Założenia: Normalna umowa o pracę, żadnych odliczeń podatkowych itd.

    Z góry podziękowania...

    K.W.

  • 2. Data: 2003-11-07 15:33:42
    Temat: Re: Wzor na brutto w zależności od netto
    Od: Zbyszek <corvus_zib@nospam_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 07 Nov 2003 15:56:17 +0100, Kacper W napisał(a):

> [...]
    > pożądana przeze mnie kwota netto. Dla uproszczenia w skali rocznej.
    >
    > Założenia: Normalna umowa o pracę, żadnych odliczeń podatkowych itd.

    Jest taki kalkulator na stronie np. Pracuj.pl
    http://www.pracuj.pl/doc2.cm?id=3891

    --
    -=Zbyszek=-
    "Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota, chociaż

  • 3. Data: 2003-11-08 01:26:00
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Kacper W wrote:
> [...]
    > pożądana przeze mnie kwota netto. Dla uproszczenia w skali rocznej.
    >
    > Założenia: Normalna umowa o pracę, żadnych odliczeń podatkowych itd.

    Tak jak nie lubię polecać filosemickich komuchowatych skurwysynów, to tu
    polecę :

    http://www.gazeta.pl

    ... i dalej gdzieś tam w oko wpada kalkulator płac.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz