PracaGrupypl.praca.dyskusjeEmerytura a prowadzenie wlasnej firmy ??? - helpEmerytura a prowadzenie wlasnej firmy ??? - help
  • Data: 2002-03-12 19:42:47
    Temat: Emerytura a prowadzenie wlasnej firmy ??? - help
    Od: "_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo taki informatyk to siedzi w cieple gra caly dzien w Quake na
    > komputrze i scina gruba kasiore. Rzeczywistosc jest gowniana i niech
    > to wiedza dzieci ktore koniecznie chca sie wp... w ten pasztet.

    Co ty pieprzysz stary, zależy co się potrafi co się chce osiągnąć.
    MOTYWACJA DUZYMI LITERAMI
    Sam zamiast na wakacje uczyłem sie Oracla i OLAPów.
    Jestem na V roku, pracuje 3 lata i zarabiam więcej niż twoi starzy razem
    wzięci.
    A kierunki w których podąża informatyka ?
    Wystarczy przeczytać dodatek praca w wyborczej , duże ogłoszenia i zrobić
    sobie statystykę jakich speców szukają najcześciej. A potem się tego
    nauczyć, napisać, stworzyć aplikację samemu.
    Ani do nauki Oracla, SAPa, Novela, Lotusa, SQLa, PHP, ASP czy JAVY nie
    potrzeba żadnej sieci żeby coś stworzyć. I nie ma się co tłumaczyć, że się
    nie da.
    Proponuje zacząć się uczyć "pod przyszłą" pracę już na II roku, a nie
    zaliczać egzaminki z C, sieci, procesorów, czy baz danych a po studiach nic
    z tego nie kumać.
    Tylko nałogi komputerowe przeżyją,.....ale nie te od Quake'a.

    A najlepiej ocenić informatyka? Po zawartości dysku.
    MP3 , divixy, gry, czy kupa software'u, kompilatorów, kodów źródłowych i
    masa własnych kodów.

    To tyle na razie.