PracaGrupypl.praca.szukanaElektryk, Energetyk/Wrocław/inne

  • 1. Data: 2004-07-29 19:09:49
    Temat: Elektryk, Energetyk/Wrocław/inne
    Od: "Stach" <s...@p...onet.pl>

    Poszukuję pracy jako elektryk/energetyk. Ukończłem studia wyższe na Wydziale
    Elektotechniki i Automatyki.spec.Elektroenergetyka. Posiadam wieloletnie
    doświadczenie w zawodzie (dzial wsparcia technicznego,instalatorstwo,biuro
    projektowe)oraz świadectwa kwalifikacyjne SEP E i D do 1kV + pomiary. Mam 30
    lat, biegle posługuję się językiem angielskim w mowie i piśmie, znam także
    język rosyjski w stopniu komunikatywnym (także w piśmie).
    Kontakt:
    tel.kom. 880720935
    email: s...@p...onet.pl