PracaGrupypl.praca.szukana › PRACA DLA KAŻDEGO

  • 1. Data: 2004-07-29 18:26:51
    Temat: PRACA DLA KAŻDEGO
    Od: Piotr Kołodziej <p...@o...pl>

    Witam

    Chciałbym przedstawić ofertę pracy:

    polega to na handlu plikami, które można przesłać za pomocą wiadomości E-mail.

    Działa to na podstawie systemu. Ciężko go opisać w tak krótkiej wiadomości, lecz
    spróbuję.

    Wyobraź sobie drzewko. Jesteś jedną z jego gałęźi. Ty płacisz 20 zł za raport gałęzi
    do której jesteś przyczepiony. Wiemy, że jako gałąź posiadasz wiele odnóg, one zaś
    płacą tobie. Wydaje się, że nie można z tego wyciągnąć większych pieniędzy. Na tym
    polega urok tego systemu, że jest on trochę bardziej skomplikowany i daje niezłe
    pieniądze.
    Zapytasz: to musi się kiedyś skończyć?
    Też tak myślę, ale puki co jeszcze działa, jeszcze nie jest trudno znaleźć osobę
    poważnie interesującą się tym sposobem.
    Ilość użytkowników internetu cały czas rośnie, więc uderzyć w dno nie powinno to tak
    szybko.
    Powiesz, że to kant:
    Wcale nie, każdy uczestnik tego systemu wie na co się porywa, tu niema oszustwa,
    kantu itp. Właśnie podstawą tego systemu jest lojalność wobec reszty.
    Pozatym w dzisiejszych czasach ciągle rosnących cen za 20 zł niewiele można kupić, a
    tu pojawia się szybki sposób pomnożenia tego banknociku.

    Jeśli cię przekonałem napisz do mnie dostaniesz szczegółowe instrukcje (to jest
    uproszczony sposób przedstawienia tego systemu).
    Mój E-mail: p...@o...pl