PracaGrupypl.praca.szukana › Elektronik, mechanik, kierowca, magazynier - Wroclaw

  • 1. Data: 2002-11-12 07:25:16
    Temat: Elektronik, mechanik, kierowca, magazynier - Wroclaw
    Od: Jan Tyrmand <j...@n...gazeta.pl>

    Poszukuje pracy na terenie Wroclawia i/lub w delegacjach w
    charakterze elektronika, mechanika, kierowcy, magazyniera ew. na innym
    stanowisku niekoniecznie zwiazanym z moim wyksztalceniem.

    Mam wyksztalcenie srednie - elektroniczne.
    Bardzo dobrze znam sie na naprawach kopiarek Toshiba, Xerox i innych
    maszyn biurowych (faksow, drukarek, niszczarek dokumentow, risograf.).
    Ukonczylem autoryzowane przez XEROX kursy serwisowania urzadzen
    kopiujacych malego i wielkiego formatu A0. Potrafie naprawiac RTV i
    montowac anteny SAT.
    Ponadto:
    -umiem czytac i poslugiwac sie dokumentacja napisana w j. angielskim
    -posiadam umiejetnosc obslugi, konfiguracji komputerow, urzadzen
    peryferyjnych, pakietu MS Office oraz systemu MS Windows.
    -mam osmioletni, codzienny kontakt z komputerem i internetem oraz znaczna
    wiedze nt. HTML
    -prawo jazdy kat. "B" i bardzo dobra umiejetnosc prowadzenia samochodow
    roznych marek - rowniez na trasach miedzynarodowych
    -wieloletnia praktyka w zawodzie serwisanta sprawila, ze posiadlem
    umiejetnosci w zakresie mechaniki.

    Z powazaniem,
    Jan Tyrmand