PracaGrupypl.praca.szukana › praca w domu

  • 1. Data: 2002-11-12 07:12:08
    Temat: praca w domu
    Od: "Remaj" <r...@l...pl>

    Witam ! Czy jest ktos kto to wykonuje i moze mi cos blizszego na ten temat
    powiedziec.

    ______________ jacek
    ICQ#: 174466185 Current ICQ status: + More ways to contact me
    ______________

  • 2. Data: 2002-11-12 11:43:37
    Temat: Re: praca w domu
    Od: "krzysiekkpol" <k...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Remaj" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    | Witam ! Czy jest ktos kto to wykonuje i moze mi cos blizszego na ten temat
    | powiedziec.

    Witaj.
    Jeżeli chcesz się dać nabić w butelkę to przypomnij sobie niejaką firmę
    Amway -
    pranie mózgu, ściąganie kasy i łudzenie ludzi kolosalnymi dochodami.
    Fakt - kolosalne dochody mają ludzie na szczycie piramidy, a podstawa
    piramidy
    płaci na te dochody. Ty masz komuś zapłacić, znaleźć paru frajerów do
    piramidy,
    oni mają Tobie płacić i płacić komuś nad Tobą, mają też znaleźć innych
    frajerów,
    którzy znowu będą płacili i tak w nieskończoność. Jeżeli umiesz liczyć to
    gdyby
    wszyscy ludzie byli frajerami, to niedługo by zabrakło ludzi na całej kuli
    ziemskiej.
    Czyli ponieważ frajerów nie jest tak dużo, to zanim zaczniesz cokolwiek
    zarabiać
    to więcej zapłacisz za połączenia z Internetem i otrzymasz mnóstwo postów
    abyś
    się od... Zresztą do dzisiaj jest ileś procesów sądowych.
    Mam nadzieję, że podejmiesz słuszną decyzję.
    Łatwiej zarabiać w Internecie za czytanie maili reklamowych, ale to wymaga
    stałego łącza internetowego bo musisz poświęcić sporo czasu na wykonywanie
    zadań związanych z reklamami i co chwilę wyłączać popupy. Jak je zablokujesz
    na stałe to nie wykonasz czasami takiego zadania i nie dostaniesz kasy.
    Średnio
    za jeden post dostaje się ok 0,25 centa (nie dolara) - czyli za 4 posty masz
    jednego centa.
    Pozdrowienia
    krzysiekkpol
    GG : 238450