PracaGrupypl.praca.dyskusjeEkwiwalent za urlop. › Ekwiwalent za urlop.
    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Ekwiwalent za urlop.
    Date: Wed, 9 Jul 2003 17:14:13 +0200

    Czesc.
    Mam problem z wypałatą należnego mi ekwiwalentu za zaległy urlop. Nie
    pracuję w firmie już od ponad miesiąca i przez cały ten czas nalegałem na
    wypłacenie mi zaległego ekwiwalentu, ale bez skutku. Firma jest mała i do
    jej właściciela jeszcze mam zaufanie i myślę, że wszystko zostanie mi
    wypłacone. Jednak mija już prawie 1,5 miesiąca i powoli zastanawiam się
    jakie są środki prawne aby wymusić na byłym pracodawcy wypłacenie
    ekwiwalentu za niewykorzystany urlop.
    Czy prawo do otrzymania takie ekwiwalentu ulega jakiemuś przedanieniu, tzn.
    czy miałbym prawo procesować się o te pieniądze na przykład po roku od
    zwolnienia?

    pzdr
    kris