eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaEkspert ds. Zarządzania Jakością Usług (Warszawa)Ekspert ds. Zarządzania Jakością Usług (Warszawa)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!ict.pwr.wroc.pl!moderators!not-for-mail
    From: "Bigram media" <m...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Ekspert ds. Zarządzania Jakością Usług (Warszawa)
    Followup-To: poster
    Date: Tue, 9 Apr 2002 15:48:44 +0200 (CEST)
    Organization: Bigram - Personnel Consulting
    Lines: 57
    Approved: r...@p...com.pl
    Message-ID: <a8uuaa$1rb6$7@news2.ipartners.pl>
    Reply-To: o...@b...pl
    NNTP-Posting-Host: net5.telkab.pl
    Content-Type: text/plain;iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Status:
    Return-Path: <m...@w...komrel.net>
    Delivered-To: r...@p...com by free.free with SMTP; 9 Apr 2002 14:37:53 -0000
    X-Path: not-for-mail
    X-Newsgroups: pl.praca.oferowana
    X-Post-Date: Tue, 9 Apr 2002 16:33:18 -0200
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: xabADV 1.0 by m...@a...pl
    X-Virus-Scanned: by ATCOM S.A.
    X-UIDL: 3973e64f93ddac70089505e86c9ad526
    X-Moderator: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    X-ModerTool: Zy-moder, perl script v0.31+1 1999.01.01 +2001.06.21 [RQ]
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:26876
    [ ukryj nagłówki ]

    Bank Handlowy w Warszawie SA od lipca 2000 roku jest częścią Citigroup -
    największej, globalnej instytucji świadczącej kompleksowe usługi finansowe,
    zatrudniającej ponad 200 000 pracowników w ponad 100 krajach świata. Bank
    Handlowy w Warszawie S.A. jest wiodącą instytucją finansową w Polsce, oferującą
    najszersze i najnowocześniejsze usługi dla wszystkich segmentów rynku
    bankowości komercyjnej, inwestycyjnej i detalicznej. Obszar bankowości
    detalicznej, świadczącej usługi dla klientów indywidualnych, funkcjonuje na rynku
    pod nazwą Citibank.
    W związku z rozwojem w obszarze Zarządzania i Wsparcia poszukujemy osoby na
    stanowisko:

    Ekspert ds. Zarządzania Jakością Usług
    nr ref.: AO/E/0804

    Wymagania:
    wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne),
    doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi klienta,
    mile widziane doświadczenie w bankowości lub konsultingu,
    udokumentowane doświadczenie trenerskie i znajomość technik prezentacji,
    znajomość podejścia Total Quality Management (TQM),
    biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie),
    kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów,
    umiejętność pracy w zespole,
    umiejętność analitycznego myślenia,
    znajomość obsługi programów - MS Office, MS Project,
    mile widziana znajomość pakietu SPSS, iGrafx.

    Najważniejsze obowiązki:
    analiza procesów zachodzących w banku,
    prowadzenie / koordynacja projektów związanych z zarządzaniem jakością,
    realizacja zadań związanych z zapewnieniem wysokich standardów jakości obsługi
    klienta.

    Prosimy Państwa o przesłanie swojego życiorysu zawodowego i listu
    motywacyjnego z podaniem numeru referencyjnego na kopercie w terminie 10 dni
    od daty ukazania się ogłoszenia na adres naszego agenta medialnego:

    BIGRAM S.A. - Personnel Consulting, Al. Wilanowska 372, 02-665 Warszawa
    fax: (+48 22) 848 70 30
    e-mail: o...@b...pl

    Wszystkie aplikacje przekażemy bezpośrednio naszemu Klientowi, który zapewnia
    całkowitą dyskrecję. Nasz Klient nadesłanych ofert nie zwraca, skontaktuje się
    tylko z wybranymi kandydatami.
    Na aplikacji prosimy dopisać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych
    osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji
    procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych
    Osobowych Dz. Ust. Nr 133 Pozycja. 883)."


    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1