PracaGrupypl.praca.dyskusje › EMIRATES szuka Stewardow - Stewardessy

  • 11. Data: 2002-10-08 14:33:43
    Temat: Re: EMIRATES szuka Stewardow - Stewardessy
    Od: Jarek <j...@s...pl>

    clockworkoi wrote:

    > To moze ty pojedz i sie przekonaj? Mam znajoma ktora byla tam z mezem -

    Akurat bylem tam właśnie w czasie wojny w Afganistanie. Całymi nocami
    włóczyłem się po rozmaitych zakamarkach Dubaju i okolic, jeździłem
    autobusami miejskiej komunikacji (ciekawe kiedy u nas takie będą...). Co
    do pracy, to jak się tam wybierałem, to nikt mnie nie pytał czy znam się
    na KBKAK tylko o routery - może Twój znajomy chciał się zaciągnąć do
    jakiejś "specjalnej" roboty ?

    JT.

  • 12. Data: 2002-10-08 15:32:07
    Od: "109176" <a...@g...net>

> [...]
    > podnosisz i nic nie wykrecasz, od razu zglasza sie dyzurny) i zawolal o
    > pomoc. Oficer ktory przybyl na miejsce rozzbroil goscia, wyciagnal bron i
    > zamierzal wykonac egzekucje na miejscu, przy nich. Wyprosili, zeby darowal
    > koesiowi zycie. Inna akcja - wyszli bez ktych cholernych chust na twarzach
    > do marketu, kobiety mialy suknie ktore odslanialy ramiona i plecy -
    jechala
    > po schodach kiedy poczula, jak koles za nia (mlody Arab) lize ja po
    plecach!
    > Sa to kraje cywilizowane jak cholera, tylko my jestesmy rasistami i sie

    No to ja odpowiem. Jest taka niepisana zasada, ze gdy jestem w obcym kraju
    to sie staram dostosowac do jego kultury, w tym wypadku nie biegam w
    sukience na ramiaczkach jesli to nie jest na miejscu. Nie ide w bikini na
    plaze w osrodku wojskowym - w Dubaju sa, o ile sie orientuje, plaze
    publiczne i jakos tam do gwaltow nie dochodzi.
    Jesli w danym kraju nie jest tak jak w Polsce, nie znaczy, ze jest on
    niecywilizowany. A ze Polakom brak tolerancji wiadomo juz od dawna.
    A wracjac do poczatkowego watku, to gdybym miala do wyboru lot Lufthansa lub
    Emirates Airlines na pewno bym wybrala te drugie! I przy okazji polecam
    Brunei Royal Airlines, to najlepsze linie jakimi dotad lecialam!

    Pozdrawiam
    Ania
    GG 5287751
    ICQ 168374238