PracaGrupypl.praca.dyskusjeDzis w Wydarzeniach - pelno miejsc pracy, nie ma chetnych, puste PUPyDzis w Wydarzeniach - pelno miejsc pracy, nie ma chetnych, puste PUPy
  • Data: 2006-04-13 18:40:17
    Temat: Dzis w Wydarzeniach - pelno miejsc pracy, nie ma chetnych, puste PUPy
    Od: "the_foe" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzis w Wydarzeniach byl reportaz o "pseudo-bezrobociu" w Polsce. I sie
    zszokowalem. Mowia ze np. w krakowskiej SE nie moga obsadzic polowy miejsc
    pracy! Szukali i szukali i nic. Nie chcieli zadnych wymagan, chcieli nawet
    szkolic itd... i nic. Ponoc w Polsce PUPy swieca pustkami.
    Czy to mozliwe, nie chce mi sie wierzyc. No chyba ze placa 600 zl... w Krakowie
    to raczej by sie nikomu nie oplacalo. Ja sam zaaplikowalem do LG w Kobierzycach,
    bylo ogloszenie w GW, ale nawet nie dostalem zwrotki ze mail doszedl, nie mowiac
    o jakiejs reakcji. Mam inne doswiadczenia niz w tym materiale, znam wielu ludzi
    bez pracy, ktora na prawde wzielaby kazda godziwie oplacana (kolo 1K) prace ale
    po prostu jej nie ma (chyba ze sie jest spawaczem).
    Dziwi mnie ta ogolna propaganda ze panstwo Polskie stoi na socjalach. Budzet
    wydaje 18 mld PLN na socjale (w tym 8 bezposrednio w pieniadzu), wystarczy
    podzielic to przez populacje zeby zobaczyc ze powszechne medialne stwierdzenie
    ze Polacy nie chca pracowac bo dostaja zasilki jest nieprawdziwe.