PracaGrupypl.praca.dyskusjeDylematy... ;-) › Dylematy... ;-)
  • Data: 2005-11-01 02:46:40
    Temat: Dylematy... ;-)
    Od: "SHP" <s...@o...org.kasuj> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Jestem świeżo po studiach i szukam stałego zajęcia. Jakiś czas temu
    znalazłem ogłoszenie pewnej firmy X produkującej sprzęt RTV. Wysłałem CV, a
    następnego dnia, ku memu zdumieniu, zadzwonił do mnie sam prezes zapraszając
    na rozmowę.
    Firma poszukiwała kilkunastu pracowników w związku z planowanym otwarciem
    nowej hali. Po rozmowie dostałem informację, że "mają moje namiary i dadzą
    mi znać".. Mijały dni, tygodnie i cisza. Stwierdziłem, że nie ma co czekać
    na odzew, więc zacząłem szukać innej oferty pracy. Kiedy już taką
    wypatrzyłem, zadzwonił do mnie telefon z firmy X i zostałem zaproszony na
    testowe spotkanie - mieli mnie oprowadzić "po taśmie", sprawdzić, czy się
    nadaję oraz dowiedzieć się, czy mi taka praca odpowiada.. Spędziłem jeden
    dzień na teście - nie było zatrzeżeń.. Powiedzieli, że jak hala produkcyjna
    będzie gotowa, i jak będą kompletować ekipę, to do mnie zadzwonią i wtedy
    podpisze się umowę. Od tamtej pory minął miesiąc czasu.. Zniecierpliwiony
    zacząłem przeszukiwać kolejne ogłoszenia. Wystarczyły dwa telefony i już
    miałem spotkanie w firmie Y (serwis ksero)... Na rozmowie dowiedziałem się,
    że oni zdają sobie sprawę, że pierwszy miesiąc to będzie inwestycja we
    mnie... Powiedzieli, że się odezwą do końca tygodnia (zeszłego). Ale się nie
    odezwali, więc powoli zaczynam szukać czegoś innego... I mój dylemat jest
    taki: co, jeśli jednak wszyscy się odezwą? Co wybrać?
    - Firma X oddalona jest od mojego miejsca zamieszkania o niecałe 30km.
    Dojazdy do/z pracy zajmowałyby mi ponad dwie godziny (autobus firmowy +
    komunikacja miejska). Wg ogłoszenia - miesięczne wynagrodzenie 1200 brutto z
    teoretyczną możliwością awansu.
    - Firma Y oddalona jest od mojego miejsca zamieszkania o ok. 13km. Dojazd
    komunikacją miejską to ok. 40 minut. Na rękę 700zł na początku z możliwością
    nawet dwukrotnego zwiększenia..

    Szukać czegoś dalej, czy jeszcze chwilę przeczekać? Wiadomo - czas, to
    pieniądz...

    Pozdro
    Tomek