PracaGrupypl.praca.dyskusjeDylematy... ;-) › Re: Dylematy... ;-)
  • Data: 2005-11-04 01:32:17
    Temat: Re: Dylematy... ;-)
    Od: "SHP" <s...@o...org.kasuj> szukaj wiadomości tego autora

    Bremse wrote:

    > Z ciekawości się zapytam - po kiego były Ci te studia?
    > Przecież zaawansowanej obsługi kopiarki można się nauczyć w ciągu kilku
    godzin,
    > a do pracy przy taśmie spędzenie kilku lat w świątyni wiedzy też chyba
    > nie jest potrzebne?

    Trudne pytania zadajesz ;-) Może chęć udowodnienia sobie czegoś? Może to, że
    w mojej najbliższej rodzinie nikt nie wybił się wyżej? Znajdzie się parę
    powodów...

    > Widzę że dla pieniędzy też tam nie poszedłeś... .
    >
    > Po prostu zastanowiło mnie, że na początku wiadomości napisałeś że
    > jesteś świeżo po studiach, a przecież w tego rodzaju pracach chyba nie
    > ma to większego znaczenia?

    W tej pierwszej firmie miało znaczenie wykształcenie, z tym, że nie miałem
    wymaganego doświadczenia do zajęcia najwyższego stanowiska - dlatego
    chciałem zacząć tam od "parteru", co było również możliwe. A dzięki
    wykształceniu istnieje możliwość wybicia się w górę. Oczywiście, zależy to
    tylko ode mnie i włożonej w to pracy..
    Natomiast druga firma miała być "przerywnikiem", bo liczyłem (dalej liczę),
    że z tą pierwszą firmą wypali - w końcu byłem tam dwa razy, z czego ten
    drugi raz to był dzień próbny, po którym powiedziano mi, że jak halę
    wybydują, to do mnie zadzwonią, "bo się nadaję"... I może bym im nie
    uwierzył, gdyby nie to, że drugi telefon (po rozmowie kwalifikacyjnej),
    jednak do mnie wykonali..

    Pozdro
    Tomek