PracaGrupypl.praca.szukana › Tlumaczenia - ANGIELSKI !!!

  • 1. Data: 2004-01-22 09:19:43
    Temat: Tlumaczenia - ANGIELSKI !!!
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    Zlecenia na tłumaczenia pisemne (ANGIELSKI) z całej Polski przyjmę (mailem -
    mam komputer ze stałym dostępem do Internetu). Przyjmę każdą ofertę - od
    jednorazowych tłumaczeń do dłuższej współpracy. Wszystkie szczegóły do
    uzgodnienia - jestem otwarty :) Moje umiejętności - przygotowuję sie do First
    Certificate Exam. Wszystkich czytających moją ofertę gorąco pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2004-01-22 11:30:29
    Temat: Re: Tlumaczenia - ANGIELSKI !!!
    Od: "Darek/Ethan" <s...@t...pl>

> [...]
    First
    > Certificate Exam. Wszystkich czytających moją ofertę gorąco pozdrawiam :)

    A moze nie bedziesz sie osmieszal? Jak mozna tlumaczyc teksty
    _przygotowujac_sie_ (!!) do FCE. Od tlumaczenia tekstow jest tlumacz ktory
    szkoli sie w tym wzgledzie ladnych kilka lat!
    A ty wyjezdzasz z takim tekstem.