PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dostałem wypowiedzenie. I co Dalej?

  • 11. Data: 2002-05-22 10:33:49
    Temat: Re: Dostałem wypowiedzenie. I co Dalej?
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:92167FF396L75H0090HK@217.98.41.189...
    > "Stosunek pracy zostal rozwiazany w wyniku : za porozumieniem stron, z
    > przyczyn dotyczacych zakladu pracy, w ramach zwolnien grupowych (art.
    > 1 ust 1. i art. 11 Ustawy z dnia 28.12.1989 r. o szczegolnych zasadach
    > rozwiazywania z pracownikami stosunku pracy z przyczyn dotyczacych
    zakladu
    > pracy oraz o zmianie niektorych ustaw /Dz. U. Nr 4 z dnia 27 stycznia
    1990
    > r.Nr. 45 poz 10 z pozniejszymi zmianami."

    No to masz bzdurne świadectwo pracy. Jak jest porozumienie stron, to nie ma
    zwolnień grupowych. Powinno być albo porozumienie stron i kropka, albo za
    wypowiedzeniem przez pracodawcę i ciąg dalszy jak powyżej.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 12. Data: 2002-05-22 10:36:05
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

> [...]
    > r.Nr. 45 poz 10 z pozniejszymi zmianami."

    No to masz bzdurne świadectwo pracy. Jak jest porozumienie stron, to nie ma
    wypowiedzenia ani winnego. Powinno być albo porozumienie stron i kropka,

  • 13. Data: 2002-05-22 11:02:52
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    x...@c...sz (Kaizen) wrote in <acfs8a$28k$1@news.tpi.pl>:

    [natioan characters were removed]

    >No to masz bzdurne swiadectwo pracy. Jak jest porozumienie stron, to nie
    >ma wypowiedzenia ani winnego. Powinno byc albo porozumienie stron i
    >kropka, albo za wypowiedzeniem przez pracodawce i ciag dalszy jak powyzej.

    Wiec powiedz nam jeszcze :

    Czy kolega, ktory rozpoczal watek powinien wymyslac nowemu potencjalnemu
    pracodawcy, ze "jest ofiara redukcji" lub "ciecia kosztow" ? Moim zdaniem
    - nie, gdyz wtedy mialby to w papierach. Z drugiej strony -
    sformulowanie w jego SP nie podaje jaka byla przyczyna zwolnienia - a wiec
    jest teoretycznie pole do manewru...

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 14. Data: 2002-05-22 11:18:16
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    > Czy kolega, ktory rozpoczal watek powinien wymyslac nowemu potencjalnemu
    > pracodawcy, ze "jest ofiara redukcji" lub "ciecia kosztow" ? Moim zdaniem

    To, co Fazero IMO powinien mówić potencjalnym pracodawcom napisałem - jako
    jeden z 2 osób które mu odpowiedziały. Przczytaj jak Cię to interesuje.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775