PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dobry admin to zły admin

  • 101. Data: 2007-02-26 20:07:47
    Temat: Re: Dobry admin to zły admin - zakończenie...
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <er2t59$jrj$2@news.telbank.pl>
    Tomasz Motyliński <m...@w...eu> m.in. napisał(a)::

    > Dowiedziałem, się, że skoro nic się nie psuło od miesięcy to nie ma sensu
    > utrzymywać administratora. Bez komentarza.

    Właśnie odebrałem e-mail:

    > Dzień dobry,
    >
    > Panie Tomaszu w związku z reorganizacją wewnątrz mojej firmy chciałbym
    > Pana poinformować, iż z dniem 28-02-2007 rozwiązuję umowę...
    > (...)
    > Za dotychczasową profesjonalną obsługę i współpracę serdecznie dziękuję.

    Tylko dlaczego czuję się jakbym w ryj dostał? :D Może dlatego, że wiem,
    że "skoro od roku się nic nie psuje to administrator nie potrzebny". :P

    --
    Tomasz Motyliński
    Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie

  • 102. Data: 2007-02-26 20:12:47
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

  • 103. Data: 2007-02-26 20:34:02
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-02-26 21:12, Tomasz Motyliński napisał(a):

> [...]

    Chyba pozostawiłeś w tej firmie jakiś backdoor? Etyka jest dla ludzi
    inteligentnych a nie dla głupców (jakim niewątpliwie jest Twoi
    zleceniodawca)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 104. Data: 2007-02-26 20:36:57
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <ervg7v$4md$1@inews.gazeta.pl>
    Mich@l <k...@t...cy> m.in. napisał(a)::

    > Chyba pozostawiłeś w tej firmie jakiś backdoor? Etyka jest dla ludzi
    > inteligentnych a nie dla głupców (jakim niewątpliwie jest Twoi
    > zleceniodawca)

    Nie, żal mi pracy którą w te maszyny włożyłem.

  • 105. Data: 2007-02-26 21:37:22
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    Tomasz Motyliński napisał(a):
    > Witam,
    >
    > W poście <ervg7v$4md$1@inews.gazeta.pl>

    > Nie, żal mi pracy którą w te maszyny włożyłem.
    OK, zawsze moga ci zlecic ekstra reanimacje systemu(ow), jak sie
    posypie(pia) ze jakis czas. Takie uslugi sa kosztowne :)

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 106. Data: 2007-02-26 21:40:15
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <ervk5q$o7h$2@nemesis.news.tpi.pl>
    Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl> m.in. napisał(a)::

    > OK, zawsze moga ci zlecic ekstra reanimacje systemu(ow), jak sie
    > posypie(pia) ze jakis czas. Takie uslugi sa kosztowne :)

    Mogą ale nie przyjmę. Takie mam zasady.

  • 107. Data: 2007-02-26 21:42:36
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    > Mogą ale nie przyjmę. Takie mam zasady.
    Twoj wybor. Ja bym tam przyjal, o ile by sie zgodzili zaplacic ile bym
    chcial. Jak to bylo? pecunia non olet czy jakos tak....

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 108. Data: 2007-02-26 22:03:44
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-02-26 21:36, Tomasz Motyliński napisał(a):

    > Nie, żal mi pracy którą w te maszyny włożyłem.

    Nie mówię że masz z tego backdoora korzystać. Chodzi o zasady ;)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 109. Data: 2007-02-26 22:12:42
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Mich@l <k...@t...cy> wrote:

    > Nie mówię że masz z tego backdoora korzystać. Chodzi o zasady ;)

    A raczej ich brak?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 110. Data: 2007-02-26 22:18:24
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-02-26 23:12, Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > A raczej ich brak?

    Jeśli ktoś z zasady pozostawia backdoory w administrowanych przez siebie
    systemach to chyba nie można zarzucić mu braku zasad ;)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl