PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo prowadzacych rekrutację › Do prowadzacych rekrutację
  • Data: 2004-07-27 01:00:37
    Temat: Do prowadzacych rekrutację
    Od: "MruMru" <z...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kilka słów...

    Szukam pracy (nic nowego na tej grupie) i wysłałam już trochę
    odpowiedzi e-pocztą, za każdym razem z prośbą o potwierdzenie
    przeczytania. Na wysłanych kilkudziesiąt @ tylko dwa (2) razy
    otrzymałam zwrotnie ww. potwierdzenie i mam następujące wnioski:
    - nikt nie czytał moich @i, bo po co? To tylko pro forma z @ bo i
    tak już jest inny, ustalony kandydat.
    - kliknięto NIE przy wyskakującej prośbie potwierdzenia, bo po co
    mam wiedzieć, że @ dotarł. Jeśli tak właśnie jest, to na tej
    podstawie śmiem twierdzić, że po drugiej stronie kabla siedzi
    zwykły tłumok.
    - maile filtruje złośliwy admin. ;-)
    - nikt nie odbiera maili, bo po co?

    Po jakiego w takim razie zawracać ludziom du... chciałam
    powiedzieć głowę? Fakt, to bardzo ekologiczny sposób, ta poczta
    elektroniczna; papier zaoszczędzony, poczta się nie narobi, tylko
    najwyżej ja tracę czas. :->>>>
    --
    pzdr
    MruMru