PracaGrupypl.praca.szukanaDo pracy w Niemczech jako Kierownik Budowy lub MajsterDo pracy w Niemczech jako Kierownik Budowy lub Majster
    From: i...@s...net
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Do pracy w Niemczech jako Kierownik Budowy lub Majster
    Date: 7 Jul 2006 06:14:38 -0700

    Konrad Stach Opole, dn. 12.06.2006.
    ul. Mlodej Polski 49
    45-317 Opole
    ur .05.12.1953.

    Tel. 004877 4 540 540

    Z wyksztalcenia jestem technikiem budowy dróg i mostów kolowych z
    uprawnieniami do samodzielnego prowadzenia robót.
    Prace na eksporcie rozpoczalem w lutym 1991 roku w F-mie OPEX jako
    majster budowy. Po pewnym czasie awansowalem na Kierownika obiektu, a
    kontrakt konczylem jako Kierownik budowy mostu o dl.350 m i obsadzie
    pracowników w szczycie 108 osób, w tym 6 majstrów.
    Nastepne lata (z przerwami od 1 do 2 lat na prace w Polsce ),
    pracowalem naprzemiennie jako Majster, Kosztorysant, Kierownik lub
    Koordynator grup polskich pracowników w Niemczech. W niektórych
    firmach np. PHZ BUMAR, BICKHARDT BAU czy tez OCARTEX bylem
    zatrudniony dwu- i trzykrotnie, w zaleznosci od potrzeb Firmy i
    swoich na warunkach niemieckich badz to polskich. Ostatnie 1,5 roku
    pracowalem w F-mie ALBIMEX. Jest to niemiecka czesc F-my POLBAU.
    Zatrudniony tam bylem jako Majster. W zwiazku ze specyfika tejze
    Firmy moje obowiazki niejednokrotnie wykraczaly poza umowny zakres.
    Posluguje sie swobodnie jezykiem niemieckim w mowie oraz w pismie
    w zakresie wymaganym do prowadzenia budowy.

    Poszukuje pracy w Niemczech lub innym kraju niemieckojezycznym jako
    koordynator duzych grup pracowniczych czy budów, badz tez jako
    prowadzacy budowe w stanie surowym. Posiadam obywatelstwo niemieckie,
    chcialbym byc zatrudniony na tzw. warunkach niemieckich, ewentualnie
    polskich. Posiadam prawo jazdy, obsluguje programy MS Office.

    W przypadku zakwalifikowania mojej oferty prosze o powiadomienie mnie
    telefonicznie lub E- mailem. Prace zamierzam podjac w miesiacu
    sierpniu 2006.

    Z powazaniem:

    Konrad Stach.

    Oswiadczam, ze wyrazam zgode na umieszczenie moich danych osobowych
    w bazie danych firmy i przetwarzanie ich w celach niezbednych do
    procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie
    Danych Osobowych. (Dz. U. Nr 133 poz. 883).

    Wyslano z serwisu: http://www.praca.bajeczka.com.