PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do kiedy PIT ??

  • 1. Data: 2004-01-28 16:51:15
    Temat: Do kiedy PIT ??
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    Sorry, że zadaję ponownie to pytanie, ale 31. stycznia się zbliża. A ponoc
    do tego dnia w tym roku pracodawca powinien przekazać PIT - a
    Pracowałem w tym roku do wrzesnia u pracodawcy poza moim miejscem
    zamieszkania. Czy PIT - a powinien przysłac mi pocztą, czy musze odebrac
    osobiście. A jeśli pocztą, to ile ma dni na wysłanie go ?

    Pozdrawiam
    Jakub

  • 2. Data: 2004-01-28 18:14:29
    Temat: Re: Do kiedy PIT ??
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamieszkania. Czy PIT - a powinien przysłac mi pocztą, czy musze odebrac
    > osobiście. A jeśli pocztą, to ile ma dni na wysłanie go ?

    Panie Docencie,
    do 31.01 pracodawca ma czas na wyslanie do US i do Pana, w obu przypadkach
    poleconym dla swojego spokoju
    w firemkach payrollowych teraz wrze wiec troche spokoju

  • 3. Data: 2004-01-28 18:57:15
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    > Panie Docencie,
    Co mam przez to rozumieć ??

  • 4. Data: 2004-01-28 19:10:48
    Od: "Damian" <...@...pl>

    > Co mam przez to rozumieć ??

    hmm, nic
    nie bierz tego do siebie,
    znalem kogos o tym samym imieniu i nazwisku i chcialem sprawdzic czy to ty,
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-01-28 19:19:31
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-01-28 17:51, osoba przedstawiająca się jako "Jakub Zysnarski"
    napisała:

    > Pracowałem w tym roku do wrzesnia u pracodawcy poza moim miejscem
    > zamieszkania. Czy PIT - a powinien przysłac mi pocztą, czy musze odebrac
    > osobiście. A jeśli pocztą, to ile ma dni na wysłanie go ?

    Jeśli ostatnia wypłatę miałeś we wrześniu PIT powinieneś dostać do 15
    października, jeśli w listopadzie to do 15 grudnia. Tyle przepisu,
    którego nikt nie przestrzega ;) Do 31.I.04 powinieneś mieć PIT w ręku.
    Ta data to nie termin sporządzenia a termin doręczenia deklaracji
    zarówno dla podatnika jak i urzędu.

    ___ _ _
    __GOV__ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 6. Data: 2004-01-29 22:53:48
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    Raczej mało prawdopodobne jest, by istniala druga osoba o tym samym inieniu,
    nazwisku i ksywce co ja :) Skąd się znamy ??
    --
    j...@p...onet.WYTNIJTO.pl

  • 7. Data: 2004-01-30 07:35:38
    Od: "Damian" <...@...pl>

> [...]
    inieniu,
    > nazwisku i ksywce co ja :) Skąd się znamy ??

    EKA ???
    ICT ?

  • 8. Data: 2004-01-31 09:56:18
    Temat: [OT] Stare lata ...
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    > EKA ???
    > ICT ?
    No więc mnie nakryłeś, ale jakoś ciebie nie kojarzę
    Byliśmy razem na roku ??