PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??

  • 31. Data: 2008-09-03 09:50:55
    Temat: Re: Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-03, Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > No to udowodnij, że teoria jest błędna w inny sposób, niż właśnie taki.

    Ok. Twoja teoria zakłada, że znaleźć specjalisty przy nie podawaniu
    widełek - nie można. No cóż. Znam kilku dobrych specjalistów
    nie-jeleni, którzy dokładnie w taki sposób zostali zatrudnieni
    i zadowoleni są. Włączając w to mnie.

    Nie. Nie jest to ich pierwsza praca, ani nie byli pod presją.
    Teoria obalona.

    PS. Ja w przeciwieństwie do Ciebie nie generalizuję. Ja przyjmuję do
    wiadomości, że są takie jednostki, dla których taka informacja jest
    kluczowa. Jednak NIE uważam ani jednej, ani drugiej strony za jeleni.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 32. Data: 2008-09-03 09:53:59
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-03, Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Jakie role Ty próbujesz na siłę najpierw ubrać to w schemat kupno -
    > sprzedaż w sklepie - a tu jest jednak inaczej.

    Tak jak na przetargu, nie jak w sklepie.

    > Bo nie da się tak tego przedstawić. Ty uparłeś sie kierować spostrzeżeniem,
    > skąd dokąd przepływają pieniądze,

    Jak w podręcznikach ekonomii.

    > ktoś inny patrzy jednak na to - od strony tego kto daje ogłoszenie.

    Jak w przetargu?

    > Tak więc jak widać spojrzeń na ten problem może być
    > kilka, ale to i tak rynek w końcu wyreguluje, bo tak jak nie ma
    > obowiązku dawać widełek płacowych w ofercie, tak tez nie ma obowiązku
    > odpowiadania na ogłoszenia, w których takich widełek nie ma.

    To co z tymi przetargami? Myślisz, że nie wzbudzają zainteresowania? :>
    A może szkoła ogłaszając przetarg na sprzęt komputerowy jest sprzedawcą
    o zgrozo! :P

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 33. Data: 2008-09-03 10:01:56
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 03 Sep 2008 09:12:03 +0200, Wojciech Malinowski <v...@w...pl>
    wrote:

    >Jeżeli to takie idiotyczne to podaj choć 1 (słownie: jeden) sensowny
    >argument dla takiego pracodawcy dlaczego miałby umieścić stawkę w
    >ogłoszeniu.

    Podałem.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 34. Data: 2008-09-03 10:05:03
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Wojciech Bancer pisze:
> [...]
    > widełek - nie można. No cóż. Znam kilku dobrych specjalistów
    > nie-jeleni, którzy dokładnie w taki sposób zostali zatrudnieni

    Nie - zakładam, że jest trudno i będzie coraz gorzej. "Nie można", a
    "jest trudno" - to jednak różnica. I zakładam, że będzie trudniej, po
    tym, jak wiele osób przyzwyczaiło sie do bardziej cywilizowanych metod,
    które widzieli na zachodzie.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 35. Data: 2008-09-03 10:12:10
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On 3 Sep 2008 11:25:44 +0200, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    >Czyli nie masz żadnych statystyk, prawda? Tak sobie wymyśliłeś teorię.

    No i? Ty sobie wymyśliłeś teorię, że brak widełek nie zniechęca do
    odpowiadania. Masz coś na jej podparcie? Jakieś statystyki?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 36. Data: 2008-09-03 10:16:03
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2008-09-03, Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tak jak na przetargu, nie jak w sklepie.

    > Jak w podręcznikach ekonomii.

    Czyli masz kiepskie podręczniki, jeśli opierają sie tylko na przepływie
    pieniędzy.

    > Jak w przetargu?

    Może być jak w przetargu, ale przy przetargu podaje się więcej
    informacji niż szukamy jakiegoś pracownika na jakieś stanowisko.
    Ale przyrównania takie nie maja i tak do końca sensu. Bo analogie tez
    nie są do końca spójne.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 37. Data: 2008-09-03 10:31:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-03, Maciej Bojko <m...@g...com> wrote:

    [...]

    > No i? Ty sobie wymyśliłeś teorię, że brak widełek nie zniechęca do
    > odpowiadania. Masz coś na jej podparcie? Jakieś statystyki?

    Tak. Spadające bezrobocie. :>

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 38. Data: 2008-09-03 10:32:50
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-03, Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Może być jak w przetargu, ale przy przetargu podaje się więcej
    > informacji niż szukamy jakiegoś pracownika na jakieś stanowisko.

    Są i bardziej szczegółowe oferty.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 39. Data: 2008-09-03 10:33:29
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-03, Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > "jest trudno" - to jednak różnica. I zakładam, że będzie trudniej, po
    > tym, jak wiele osób przyzwyczaiło sie do bardziej cywilizowanych metod,

    "Zachód" to nie tylko UK. Nie we wszystkich krajach na "zachodzie"
    stawki są podawane.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 40. Data: 2008-09-03 10:52:23
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On 3 Sep 2008 12:31:27 +0200, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    >Tak. Spadające bezrobocie. :>

    A przedtem rosnące bezrobocie. A przedtem spadające. A przedtem
    rosnące. Itd. A coś na serio?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com