PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego nie można wysłać posta na grupę pl.praca.oferowana?

  • 1. Data: 2008-01-29 12:26:50
    Temat: Dlaczego nie można wysłać posta na grupę pl.praca.oferowana?
    Od: "Angus Mitrowicz" <a...@W...gazeta.pl>

    Ktoś się może orientuje? Pytanie jak w temacie. Czy jest to grupa zablokowana,
    czy moderowana? Z tego co widzę, to przez pół godziny w ciągu dnia można
    dodawać posty a później już nie..

    Czy ktoś może rozwikłać ten zawiły problem?

    Pozdrawiam serdecznie
    Mitrowicz

  • 2. Data: 2008-01-29 12:28:43
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fnn62a$26j$1@inews.gazeta.pl, *Angus Mitrowicz* wrote:
> [...]
    > ciągu dnia można dodawać posty a później już nie..
    >
    > Czy ktoś może rozwikłać ten zawiły problem?

    grupa moderowana.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-01-29 20:14:46
    Temat: Alez mozna, tyle ze jak sie potrzebuje pracownika NATYCHMIAST, to sie jedzie pod posredniak
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Angus Mitrowicz" <a...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:fnn62a$26j$1@inews.gazeta.pl...

    > Ktoś się może orientuje? Pytanie jak w temacie.

    Odpowiedz rowniez.

    sz,