PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego kobieta bylaby lepsza od mezczyzny › Dlaczego kobieta bylaby lepsza od mezczyzny
    From: "H" <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Dlaczego kobieta bylaby lepsza od mezczyzny
    Date: Fri, 16 Aug 2002 13:04:57 +0200

    Witam,

    u znajomego w firmie zwolnilo sie stanowisko kierownika (właściwie
    kierowniczki bo na tym stanowisku pracowala kobieta) projektu. Praca polega
    m. in. na nadzorowaniu grupy osób (zarowno robotnikow jak i pracownikow
    biurowych). Znajomy umowil mnie w tej firmie na rozmowe (pod koniec
    przyszlego tygodnia), ale ostrzegl mnie, ze prezes po nienajlepszych
    doswiadczeniach z pania ktora pracowala na tym stanowisku bedzie chcial abym
    go przekonala ze lepiej sie sprawdze na tym stanowisku niz mezczyzna. Jezeli
    macie pomysly na jakies argumenty ktore moglyby przemowic do prezesa tej
    firmy, to bede bardzo wdzieczna.

    Pozdrawiam serdecznie.

    H.