PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego kobieta bylaby lepsza od mezczyznyRe: Dlaczego kobieta bylaby lepsza od mezczyzny
  • Data: 2002-08-16 16:48:08
    Temat: Re: Dlaczego kobieta bylaby lepsza od mezczyzny
    Od: "WWTech" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    "H" <h...@w...pl> wrote in message news:ajimji$390$1@cs.magma-net.pl...
    > Witam,

    [...]
    > przyszlego tygodnia), ale ostrzegl mnie, ze prezes po nienajlepszych
    > doswiadczeniach z pania ktora pracowala na tym stanowisku bedzie chcial
    abym
    > go przekonala ze lepiej sie sprawdze na tym stanowisku niz mezczyzna.
    Jezeli

    Odpusc sobie firme. Szkoda czasu, i tak Cie zwolni jak tylko dostanie
    najmniejszy pretekst.

    > macie pomysly na jakies argumenty ktore moglyby przemowic do prezesa tej
    > firmy, to bede bardzo wdzieczna.

    Jezeli zdecydujesz sie na rozmowe z nim, staraj sie nie uzywac zdan
    zlozonych oraz wyrazow obcojezycznych i zawierajacych wiecej niz trzy
    sylaby. Powaznie. Pracodawca oceniajacy przydatnosc do zawodu po plci to
    skonczony ***** ***** *****. Ze nie wspomne o tym, ze jest to forma
    dyskryminacji i jest na to paragraf.

    > Pozdrawiam serdecznie.
    >
    > H.