PracaGrupypl.praca.dyskusje › DG a umowa o prace

  • 1. Data: 2005-05-26 19:32:27
    Temat: DG a umowa o prace
    Od: "samos" <s...@o...pl>

    Hej

    Jestem zatrudniony w firmie ale barchol podsunal mi pomysl zeby zalozyc
    wlasna DG a z szefami podpisaca jakas tam umowe. Oni by mi placili to co i
    tak teraz na mnie wydaja a ja bym i tak pracowal dla nich z tym ze mialbym
    DG. Ponoc to daje duzo plusow.

    No wlasnie - czy rzeczywiscie?

    Jakie z takiego rozwiazania sa plusy dla mnie (tansza komorka, paliwo)?
    Jakie dla moich aktualnych szefow? Co sadzicie o takim pomysle? Jak to
    wyglada w praktyce?

    Podejrzewam ze jesli nic na tym nie zyskaja to raczej nie pojda na taki
    uklad.

    samos