PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy warto takie cos pisac w CV??

  • 11. Data: 2005-06-09 09:06:26
    Temat: Re: Czy warto takie cos pisac w CV??
    Od: "pehapowiec" <p...@a...pl>

    > Sam fakt bycia moderatorem nie bardzo przekonuje do posiadania jakiś
    > szczególnych umiejętności, czy szczególnej wiedzy (aczkolwiek w niektórych
    > przypadkach przydaje się cierpliwość :).

    Jezeli chodzi o cierpliwosc to mam inne argumenty swiadczacemu ku temu -
    uczylem w szkole informatyki (w ramach praktyk na studiach).

    Tylko tutaj zastanawiam sie czy to akurat tez pisac w CV na admina Linuksa??

    > Moderowanie forów webowych sprowadza się zazwyczaj do kasowania bluzgów
    > i przenoszenia tematów w bardziej odpowiednie kategorie, do czego moim
    > skromnym zdaniem, wiedza podstawowa w danej dziedzinie w zupełności
    > wystarcza.

    Oj w tym miejscu pozwole sie z Toba nie zgodzic. Pomyliles fora linuksowe z
    forami o dupie Maryli. (BTW: Skoro Ty tak twierdzisz to pewnie pracodawca
    bedzie myslal podobnie :( )
    Forum gdzie ja jestem, moderatorem nie moze zostac byle kto! Przede wszystkim
    musi miec odpowiednia ilosc postow (co najmniej ze sto), po drugie musi sie
    znac na temacie! Forum jest podzielone na dzialy typu: instalacja,
    oprogramowanie, sieci, bezpieczenstwo, programowanie (rozne podzialy dot.
    poszczegolnych j.programowania), sprzet etc... Nie ma osob, ktore by znaly sie
    na tym wszystkim. Dlatego do kazdego dzialu w zaleznosci od posiadanej wiedzy
    przyporzadkowane sa odpowiednie osoby. Powiem Wam, ze b.duzo sie dzieki temu
    nauczylem, zapoznalem sie z wieloma ciekawymi problemami z ktorymi sam bym sie
    zetknal...

    Co do pracy typowo spolecznej to pomagalem w tworzeniu odpowienikow
    linuksowych dla oprogramowania windowsowego (jest tam na tej stronie moj nick).
    Tworzenie tego wlasnie nie wymagalo zadnej specjalnej wiedzy - to byla zmudna
    robota typu kopiuj, wklej i zweryfikuj adres.
    Ale ze bralem w takiej rzeczy udzial raczej nie bede sie chwalil w CV, chyba
    ze macie inne zdanie????

    Czekam na komentarze z Waszej strony

    pehapowiec