PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy to dużo? - pierwsza praca

  • 31. Data: 2003-09-28 04:20:41
    Temat: Re: Czy to dużo? - pierwsza praca
    Od: "Jacek Grudziński" <j...@N...gazeta.pl>

    Kornholio <c...@d...alter.pl> napisał(a):

> [...]
    pensja
    > 1000zł netto dla absolwenta (mgr inż.) na stanowisku wdrożeniowca
    > (zintegrowane systemy zarządzania przedś.) na pełny etat to kwota mała,
    > przeciętna czy wysoka?
    > Wiadomo jak to jest - pierwsza praca, praktyczne doświadczenie w tym
    temacie
    > niewielkie
    > (mimo studiów o zbliżonym kierunku), tak więc na początku i tak przez jakiś
    > okres czasu będzie się trzeba sporo uczyć zanim weźnie się udział w
    > poważnych, a tym bardziej samodzielnych wdrożeniach.

    Próbuje znaleźć na rynku warszawskim dobrych operatorów maszyn - własnie za
    te kwotę.Sukcesy mam mierne.Prce operatorów chcą podjąc również absolwenci
    studiów i podejmują - ale chyba nie maja wyjścia.Ktos kto poszukuje pracy
    przez 2 - 3 lata i jej nie ma -rezygnuje z ambicji
    Pzdr

  • 32. Data: 2003-10-10 10:34:24
    Od: "B M" <g...@g...pl>

    Witka
    2 punky w mojej wypowiedzi.

    1 do autora posta: 1000 to moim zdaniem troche malo. Pogadaj o podwyzce juz
    teraz, ale mow o okresie 2-3 miechy do przodu. Jak jestes dobry i potrafisz
    drazyc temat to na pewna ja dostaniesz.

    2 do tatu czy tano czy jak mu tam, w kazdym razie do studenta zaocznego co
    nie tracil 70%czasu na studiowanie: Ja tracilem, ale po studiach wystarczyl
    rok zeby znalesc prace i zarobic na wlasne lokum. Co ty na to?

  • 33. Data: 2003-10-29 10:25:57
    Od: "drexel " <d...@g...pl>

    Zalezy to tez, gdzie mieszkasz. W Warszawie na pewno nie bedzie to wiele, ale
    w Walbrzychy bedziesz krolem:D

  • 34. Data: 2003-10-29 15:56:22
    Od: "Stanisław Ossowski" <s...@g...pl>

> [...]

    > okres czasu będzie się trzeba sporo uczyć zanim weźnie się udział w
    > poważnych, a tym bardziej samodzielnych wdrożeniach.
    Zarobek netto 1000 pln, powinien być postrzegany w szerszym
    wymiarze.Faktyczny Twój dochód wynosić będzie ok 1400 pln.Dolicz koszta
    pracodawcy jest to dużo,patrząc przez pryzmat płac w naszym kraju.
    Nie jest to natomiast pensja europejska,z pewnością.Jednak mimo wszystko
    powinieneś być zadowolony.Pozdrówka

  • 35. Data: 2003-10-30 07:16:53
    Od: " krynek" <k...@g...pl>

    płace schodzą na psy, ja miałam 800 PLN na początek jakieś 6 lat temu, a
    zaczynałam jako asystentka. co mozna zrobic z 1000 złotych??? z mojego
    doświadczenia wynika, ze należy jak najwięcej wynegocjowac na początku bo
    potem podwyżki strasznie opornie nadchodzą... ale pewnie łatwo mówić jak na
    jedno miejsce pracy jest np 100-u kandydatów. Pozdrówki i powodzenia w
    pracy.

  • 36. Data: 2003-10-30 16:02:06
    Od: "R." <c...@W...onet.pl>

    Moja sytuacja była podobna (2 fakultety na dobrych uczelniach, niezły agnielski
    i rosyjski, trochę doświaczenia.
    Znalazłem robotę za 5000 Zł brutto w Warszawie (ale duża firma amerykańska),
    kumple z roku (informatyka) mają przeciętnie 2000 brutto, niezależnie od stażu.

    R.

  • 37. Data: 2003-11-03 19:34:12
    Od: "Kostek Przemadrzalski" <m...@g...pl>

    Ludzie, to jak jak wyrobicie, ze jeszcze zyjecie!!!!
    to sa skandalicznie niskie pieniadze!!!!

    Wcale nie zartuje, pytam na serio.
    Kto jest beszczelny -
    Pracodawca, ktory oferuje absolwentowi technicznej uczelni nie powazne pieniadze?
    Czy tez uczelnia techniczna ktora nie przygotowuje do zawodu i absolwent jest
    traktowany nie powaznie?

    Odpowiedzcie - jak wy to robicie, ze jeszcze umiecie zyc za tak nedznych pieniedzy?

  • 38. Data: 2003-11-03 19:51:42
    Od: Catbert <v...@w...pl>

> [...]
    traktowany nie powaznie?

    > Odpowiedzcie - jak wy to robicie, ze jeszcze umiecie zyc za tak nedznych pieniedzy?

    Zapytałem na prawo.podatki o interpretację niuansu prawa celnego -
    otrzymałem prawidłową odpowiedź: "rozmowa" z celnikiem, bo w ustawie
    jest zapis, że "może".
    Jedną odpowiedź więc już masz.
    Rózne firmy, w tym znane spółki giełdowe wiszą mi ponad 200 tys. złotych
    - masz juz drugą.
    Inne możesz usłyszeć telewizora.
    Praca najemna to na początek 1000 - 2500 do ręki góra - nie masz innego
    wyjścia, niż zgodzić sie na gówniany układ, nauczyć czegoś i iść na swoje.
    Będziesz wtedy na propozycje pracy odpowiadał jak poeta:
    "Weź nie pierdol, to mnie nudzi..." (Kazik)

    Pzdr: Catbert, EHRM

  • 39. Data: 2003-11-03 21:21:32
    Od: "wojcieszko" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > okres czasu będzie się trzeba sporo uczyć zanim weźnie się udział w
    > poważnych, a tym bardziej samodzielnych wdrożeniach.

    Moim zdaniem 1000zł. to troche mało kwota o jakiej powinieneś mówic to niewiele
    wiecej ale jednak 1200 to minimum. Poza brakiem doświadczenia zawodowego liczy
    sie że masz pojęcie co masz robić!!!

  • 40. Data: 2003-11-06 12:21:31
    Od: "darkle" <d...@g...pl>

> [...]
    > Będziesz wtedy na propozycje pracy odpowiadał jak poeta:
    > "Weź nie pierdol, to mnie nudzi..." (Kazik)

    I to jest odpowiedź. Dodam jeszcze od siebie: zamiast prosić się o gównianą
    pracę i pracować póżniej na jakiegoś ...uja ZRÓB MU KONKURENCJĘ!! A może
    kiedyś rolę się odwrócą.
    Pozdrawiam
    darkle