PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy są jeszcze jacyś normalni ?? › Czy są jeszcze jacyś normalni ??
  • Data: 2006-11-01 11:45:41
    Temat: Czy są jeszcze jacyś normalni ??
    Od: "HG" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam chcę sie w Wami podzielić sprawą która mną ostatnio telepie.

    Ostatnio wykonywałem dla pewnego faceta zlecenie, oczywiście wywiazałem
    się z umowy, wszystko ładnie pięknie aż do czasu. Któregoś dnia dzwoni do mnie
    zaprasza do siebie i na rozmowie oznajmia triumfalnym głosem "TO CUD ZE NA
    PANA TRAFIłEM" jest pan mistrzem w swojej dziedzinie, będziemy ze sobą
    pracować już stale (tutaj roztaczał wizję pięniędzy i sukcesu). A pod koniec
    twierdzi
    wie Pan ja mam teraz kłopoty finansowe, moi kumple stwierdzili że przepłaciłem
    to co pan dla mnie robił (wtedy wykonałem to za 50 % ceny). Pod sam koniec
    podtyka mi do podpisania jakieś pisemko a tam jak wół napisane "zobowiazuje
    się wykonywac czynnosci nieodpłatnie". Ja nie rozumiem k........ ale czy
    ludzie nie widzą swojej beszczelności. I jeszcze żeby tego było mało mój
    projekt podpisał moim imieniem i nazwiskiem i się k....... teraz tym chełpi.
    Robiłem dla wielu ludzi ale na takie kurestwo to nie trafiłem nigdy.

    Czy kogoś z was spotkało kiedyś cos podobnego ??