PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy obawiacię się o utratę pracy

  • 11. Data: 2009-01-24 20:32:49
    Temat: Re: Czy obawiacie się o utratę pracy
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    > Można zapytać - jaka branża?

    IT, więcej niestety nie powiem. Wiem, że HR-y i PR-y z firmy są tu obecne :)

  • 12. Data: 2009-01-24 20:36:53
    Temat: Re: Czy obawiacię się outratę pracy
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    > Szkoda tylko, że dobry moment na zakup takich 'rezerwowych' CHF już
    > jest za nami ;-)

    Też tak mówiłem jak Euro było po 3,9 :P
    Najlepsze myślę, że jeszcze przed nami.

  • 13. Data: 2009-01-24 20:52:31
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    z/svc napisal(a):

    > Podoba mi się ten pomysł. Tzn. roczna kwota rat, ale właśnie w CHF.
    > Szkoda tylko, że dobry moment na zakup takich 'rezerwowych' CHF już
    > jest za nami ;-)

    niestety... Ja kupowałem po 2,2 także jako zabezpieczenie na czasy "CHF
    po 4zł"
    Wadą trzymania pieniędzy w CHF jest małe oprocentowanie.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 14. Data: 2009-01-24 21:46:06
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Wwieslaw" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie mamy wyrobionej opinii. Nie boimy sie. Nie mam firmy, a jesli chodzi o
    > mojego pracodawce to ostatnio zapomnial zamowic kawe do ekspresu i
    > musialem sie katowac rozpuszczalna - co juz zostalo naprawione.

    Pracodawca nie ma obowiązku kupować Ci kawy.

  • 15. Data: 2009-01-24 21:49:06
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "tbud" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie s? wasze opinie czy boicię się o utratę pracy w nadchodz?cym
    > kryzysie. Jak jest u was w firmach?

    W mojej na razie nie ma zwolnień, choć były informacje o obcięciu premii,
    jeśli wynik sprzedaży spadnie. Za grudzień niestety spadł, to samo zapowiada
    się na styczeń. Jeśli w ogóle miałby ktoś wylecieć, to raczej ktoś z osób
    zatrudnionych w ostatnim półroczu (ludzie świeżo po studiach bądź personel
    niższego szczebla). Aha - jedna osoba zwolniła się sama, chyba wyjechała z
    kraju.

  • 16. Data: 2009-01-24 21:50:01
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:glg276$ai5$1@news.onet.pl, *Baloo* wrote:
    > Użytkownik "Wwieslaw" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pracodawca nie ma obowiązku kupować Ci kawy.

    Moze ma w umowie o prace ze pracodawca ma mu kawe zapewniac?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 17. Data: 2009-01-24 21:52:14
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Zbylut" <Z...@N...zzz> napisał w wiadomości

    > niestety... Ja kupowałem po 2,2 także jako zabezpieczenie na czasy "CHF
    > po 4zł"
    > Wadą trzymania pieniędzy w CHF jest małe oprocentowanie.

    Oj nie narzekaj, przy takim skoku waluty chyba zarobiłeś z górką nawet bez
    oprocentowania.
    Gratulacje :)
    Wyczułeś, że frank skoczy czy kupowałeś raczej bez wyraźnego powodu?

  • 18. Data: 2009-01-24 22:01:56
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:glg2hp$ch2$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Moze ma w umowie o prace ze pracodawca ma mu kawe zapewniac?

    W takim razie mu współczuję, że pracuje u durnia.

  • 19. Data: 2009-01-24 22:13:00
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Baloo wrote:
    > W takim razie mu współczuję, że pracuje u durnia.

    Hmm nie mam pod reka dokumentow, ale mam przeswiadczenie, ze w ktoryms z
    nich (nie, nie w umowie o prace) pracodawca zobowiazal sie do
    zapewnienia m.in. kawy i herbaty (doplat do stolowki i paru innych
    rzeczy tez).

    Czy jest durniem? Nie sadze - ale to indywidualna opinia.

    BTW: zobowiazania tego nie naruszyl, bo rozpuszczalny napoj kawopodobny
    byl, a formalnie jest to kawa. Ale niesmak pozostal ;)

    Wieslaw

  • 20. Data: 2009-01-24 22:33:42
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > BTW: zobowiazania tego nie naruszyl, bo rozpuszczalny napoj kawopodobny
    > byl, a formalnie jest to kawa. Ale niesmak pozostal ;)

    To straszne. Jeszcze u niego pracujesz? Nie daj Bóg pewnego dnia kupi zwykłą
    Wosebę zamiast Gevalii...