PracaGrupypl.praca.szukana › Czy można zrealizować profesjonalne WWW za 120 zł???

  • 1. Data: 2006-11-13 23:24:28
    Temat: Czy można zrealizować profesjonalne WWW za 120 zł???
    Od: GetWWW <g...@o...pl>

    Drodzy Państwo,
    powiedzmy sobie szczerze - w dzisiejszych czasach, firmy której nie
    można odnaleźć w internecie po prostu NIE MA! Nie istnieje ona w
    świadomości Konsumentów, którzy za pomocą Sieci wyszukują interesujących
    ich towarów, zapoznają się z ofertami handlowymi, dokonują zakupów itp.

    Z jednej strony mamy wiele profesjonalnych firm, które mogą dostarczyć
    nam pewnych profesjonalnych rozwiązań za PROFESJONALNĄ CENĘ, a z drugiej
    strony mamy wielu zapaleńców, których ogarnia tzw. PASJA TWORZENIA.

    Są to ludzie, którzy za niewielkie pieniądze, rekompensujące im w
    podstawowym stopniu poświęcony czas, są w stanie zrealizować bardzo
    dobre, estetyczne, oryginalne ... trendy ... witryny WWW, czy inne
    komponenty dla gotowych już rozwiązań.

    1 krok -> g...@o...pl

    W ostatnim czasie dokonałem prostej kalkukacji:
    Skoro mam gotowe, sprawdzone i dobre narzędzia, dlaczego nie miałbym
    podzielić się nimi? Podzielić się i otrzymać małe wynagrodzenie, które
    zrekompensuje mi jedynie krótki czas, który włożyłem w implementacje
    rozwiązania na serwerze Klienta oraz customizacje polegającą na
    przygotowaniu prostego i jednocześnie bardzo efektywnego layoutu
    graficznego witryny?

    1 krok -> g...@o...pl

    Pomyślałem - przy podstawowych założeniach stawianych przez Klientów,
    mogę oferować kwotę utrzymującą się na poziomie 120 - 150 zł netto.
    Prawda, że to niewiele? Za takie same rozwiązania, na tym samym
    poziomie, zapłacilibyście Państwo od 1000 do 3000 - 4000 zł (zależnie od
    lokalizacji).

    EXTRA: Projekty w podstawowej formie (bez dodatkowych funkcjonalności
    pisanych na specjalne życzenie Klienta) realizuje zazwyczaj w ciągu 1-2
    dni roboczych.

    Chciałbym jednocześnie obalić mit, że strony stworzone niskim nakładem
    są złe, nieprofesjonalne itp. - to nieprawda.

    Od blisko 8 lat zajmuje się zawodowym tworzeniem tego typu rozwiązań. Na
    swoim koncie mam realizacje dla dużych, międzynarodowych brandów oraz
    stałą współpracę z wieloma polskimi agencjami interaktywnymi.

    W mojej ofercie znajdują się również realizacje:
    - prezentacji multimedialnych
    - aplikacji WWW (programy lojalnościowe, systemy typu BOK, fora
    dyskusyjne, mikropłatności itp.)
    - gry w technologii Flash
    - kreacje dla kampanii reklamowych realizowanych w Internecie
    - konsulting webdeveloperski

    Zapraszam do kontaktu, to tylko 1 krok: g...@o...pl
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-11-28 22:38:38
    Od: "e-warsaw.com" <i...@e...com>

    W temacie stawiasz pytanie:
    Czy można zrealizować profesjonalne WWW za 120 zł???

    Odpowiadam:
    NIE MOŻNA

    Co można za te pieniądze?
    Można SPARTACZYĆ robotę.