PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy mam zrezygnowac z dodatkowych prac przy zmianie pracy ? (dlugie) › Czy mam zrezygnowac z dodatkowych prac przy zmianie pracy ? (dlugie)
    From: "SteFun" <n...@...nie.bedzie>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Czy mam zrezygnowac z dodatkowych prac przy zmianie pracy ? (dlugie)
    Date: Thu, 24 Feb 2005 09:31:32 +0100

    Witam.

    Mam niemaly problem do rozgryzienia (jak dla mnie).
    Sytuacja jest taka,ze przez 6 lat pracowalem w panstwowej firmie jako
    informatyk. Praca byla stabilna, lecz malo platna bo po 6 pracy latach
    mialem niecaly 1 tys. na reke. Miasto, w ktorym mieszkam liczy ponad 300
    tys mieszkancow.

    Jeszcze przed podjeciem pracy w tej firmie, zatrudnilem sie na czarno u
    znajomego jako dochodzacy informatyk. W czasch kiedy zaczynalem u niego,
    chodzilem jeszcze do szkoly. Od roku mialem tez druga dodatkowa prace po
    godzinach, w pewnej malej firmie - tez jako informatyk na telefon. Dzieki
    tym dwom firmowm otrzymywalem co miesiac dodatkowe 500 pln na zycie.

    Od dwoch lat poszukiwalem innej pracy na podobnym stanowisku. W koncu dalo
    sie znalesc firme, ktora docenila mnie a ja ich :) Od 1.V bede pracowal w
    nowej firmie, ktora postanowila mi zaplacic na reke 2,2 tys. Czyli finansowo
    znacznie lepiej niz panstwowa robota razem z dorabianiem...

    I teraz maly zgrzyt : w umowie o prace w nowej firmie jest punkt mowiacy o
    zakazie pracy w innych firmach, chyba ze dyrekcja i zarzad wyraza zgode.
    Jak na razie, umowe mam na 3 miesiace - potem ma byc na stale.

    Czy mam rezygnowac z dodatkowych prac ze wzgledu na zapis w umowie, czy juz
    isc od razu i prosic o pozwolenie na utrzymanie dodatkowych prac ? Z jednen
    strony jesli mi nie przedluza umowy po 3 miesiach, bede potrzebowal kazdego
    grosza aby przezyc... Zas z drugiej strony boje sie, ze to bedzie odczytane
    przez nowe szefostwo, jako niepelne zaangazowanie sie w nowa prace i
    faktycznie nie przedluza mi umowy... Zupelnie nie wiem co mam zrobic.

    Ps. Ta nowa firma, jest znacznie wieksza niz panstwowe przedsiebiorstwo.