PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czechy - gdzie szukac ofert pracy?

  • 1. Data: 2006-01-27 16:13:59
    Temat: Czechy - gdzie szukac ofert pracy?
    Od: "donix" <d...@v...pl>

    Witam

    chciałbym znaleźć pracę w Czechach. Najlepiej w obszarze przygranicznym.Gdzie
    szukać ofert?
    Może ktoś zna w Polsce biura pośrednictwa pracy oferujące tam pracę.

    dzięki za informacje

  • 2. Data: 2006-01-28 22:20:42
    Temat: Re: Czechy - gdzie szukac ofert pracy?
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    Użytkownik "donix" napisał:
> [...]
    > przygranicznym.Gdzie
    > szukać ofert?
    > Może ktoś zna w Polsce biura pośrednictwa pracy oferujące tam pracę.

    A może Słowacja?
    http://www.513m3n5.com/
    po wpisaniu prawidłowego adresu pojawia się więcej info.

    --
    Arek

  • 3. Data: 2006-01-30 10:27:46
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Arek napisał(a):

    > A może Słowacja?
    > http://www.513m3n5.com/
    > po wpisaniu prawidłowego adresu pojawia się więcej info.

    to jakas wstepna selekcja rekrutacyjna ma byc...? ;->

    --
    czarny
    ============= www.czarnobiale.pl =============

  • 4. Data: 2006-01-30 12:23:09
    Od: "donix" <d...@v...pl>

    > to jakas wstepna selekcja rekrutacyjna ma byc...? ;->

    > niekoniecznie, szukam pracy raczej w fabrykach, słyszałem, że Polacy
    pracują w Czechach w nowo powstałych zakładach

  • 5. Data: 2006-02-01 17:52:01
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    Użytkownik "czarny" napisał:

    > to jakas wstepna selekcja rekrutacyjna ma byc...? ;->

    Tak, taki niby test na inteligencję :)
    Kod jest dość prosty, tyle że trzeba na niego wpaść.
    A z tego co się domyśliłem z tekstu na tej stronie, to chyba 2% ludzi to się
    udaje.

    --
    Arek

  • 6. Data: 2006-02-01 19:59:38
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Arek [Wed, 1 Feb 2006 18:52:01 +0100]:

    > Kod jest dość prosty, tyle że trzeba na niego wpaść.
    > A z tego co się domyśliłem z tekstu na tej stronie,
    > to chyba 2% ludzi to się udaje.

    Niemożliwe, żeby społeczeństwo aż tak durne było...
    Stawiam raczej, że tylko tym 2% się chciało po takim
    wstępie w ogóle cokolwiek dalej robić ;>

    Kira

    --
    _ _ ____ __________________________________________________
    | ' /| |_ Cyber-Girl.NET - Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)|

  • 7. Data: 2006-02-02 18:23:40
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Kira" napisał(a):

    > Niemożliwe, żeby społeczeństwo aż tak durne było...
    > Stawiam raczej, że tylko tym 2% się chciało po takim
    > wstępie w ogóle cokolwiek dalej robić ;>

    Może chcą "dowartościować" tych którzy zgadli (a tym samym zachęcić do
    dalszych kroków), albo badali w takim środowisku (np. w środowisku swoich
    pracowników :> ) i wyszedł im taki %, he he he...

    --
    Arek