eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaCustomer Support Specialist / Zielona Gora / EtatCustomer Support Specialist / Zielona Gora / Etat
  • Data: 2007-05-30 21:00:05
    Temat: Customer Support Specialist / Zielona Gora / Etat
    Od: "Advanced Digital Broadcast Polska" <J...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ADB Polska zajmuje sie projektowaniem oprogramowania i elektroniki sluzacej do
    odbioru TV interaktywnej. Nasze rozwiazania od 1995 roku znalazly ponad 8
    milionow nabywcow w wielu krajach Europy, Azji, Afryki, Ameryki Polnocnej i
    Australii. Od 2005 roku ADB Polska jest czescia holdingu Advanced
    Digital Broadcast SA notowanego na szwajcarskiej gieldzie. Do grona
    specjalistow cieszacych sie uznaniem na calym swiecie zapraszamy kandydatow
    na stanowisko:

    CUSTOMER SUPPORT SPECIALIST

    Ogolny zakres obowiazkow:
    - wspieranie klientow po i w okresie gwarancji we wszystkich sprawach
    dotyczacych oprogramowania i elektroniki
    - opracowywanie procedur wykrywania i diagnozowania usterek i problemow z
    oprogramowaniem
    - optymalizacja procesow zwiazanych z obsluga klientow on-line
    - planowanie i koordynowanie zamowien komponentow elektronicznych w celu
    zapewnienia plynnosci uslug serwisowych
    - zapewnienie i nadzor nad dostawami miedzy klientami a European Service Centre
    - wspieranie dyrektora departamentu w negocjacjach kontraktow

    Oczekujemy:
    - plynnej znajomosci j. angielskiego (umiejetnosc komunikacji w j. hiszpanskim,
    niemieckim, wloskim lub rosyjskim beda dodatkowymi atutami)
    - umiejetnosci efektywnej komunikacji z rozniacymi sie kulturowo klientami
    - efektywnosci oraz umiejetnosci organizowania swoich dzialan w warunkach
    ulegajacych dynamicznym zmianom
    - wyzszego wyksztalcenia technicznego (najlepiej w dziedzinie
    elektroniki/oprogramowania/matematyki/business administration)
    - znajomosci lub zainteresowan w dziedzinie cyfrowej TV interaktywnej
    - umiejetnosci rozwiazywania problemow
    - bardzo dobrej znajomosci MS Office (sporzadzanie analiz danych, analiz
    raportow i reklamacji)
    Mile widziane doswiadczenie w obsludze klientow instytucjonalnych/firm lub
    doswiadczenie w zakresie obslugi serwisowej, posprzedaznej.

    Oferujemy:
    - prace w miedzynarodowej firmie
    - uczestnictwo w projektach, wykorzystujacych zaawansowane technologie
    - prace w pelnym wymiarze godzin
    - mozliwosc podnoszenia swoich kwalifikacji w ADB University i doskonalenia
    znajomosci jezyka angielskiego
    - stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia
    - urozmaicony pakiet socjalny

    Osoby zainteresowane proszone sa o przeslanie swojego CV oraz listu
    motywacyjnego na nastepujacy adres:

    r...@a...com

    lub

    Departament Rozwoju Kadr
    ADB Polska Sp. z o.o.
    65-119 Zielona Gora,
    Trasa Polnocna 16
    tel. +48 68 4515128
    www.adbglobal.com

    Prosimy o dopisanie na zgloszeniu nastepujacego zdania:

    "Wyrazam zgode na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy dla potrzeb niezbednych do realizacji procesu rekrutacji w
    firmie Advanced Digital Broadcast Polska."


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1