PracaGrupypl.praca.dyskusje › Comarch SA Krakow - prosze opinie o pracy w tej firmie.

  • 1. Data: 2003-10-23 21:40:42
    Temat: Comarch SA Krakow - prosze opinie o pracy w tej firmie.
    Od: "beks" <b...@W...onet.pl>

    Witam,
    niedawno wyslalem tam aplikacje na stonwisko programisty. Generalnie slyszalem
    o Comarchu same dobre rzeczy, ale chetnie poslucham Waszych opinii odnosnie
    atmosfery w pracy, warunkow, mozliwosci rozwoju etc.
    Pozdrawiam,
    beks

  • 2. Data: 2003-10-23 22:13:08
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 23 Oct 2003 23:40:42 +0200, "beks"
    <b...@W...onet.pl> zakodował:

    >o Comarchu same dobre rzeczy, ale chetnie poslucham Waszych opinii odnosnie

    To chyba nie słyszałeś o płacach, które bardziej przypominają
    stypendia, niż płace ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-10-24 06:53:08
    Od: Beks <b...@p...onet.pl>

    > To chyba nie słyszałeś o płacach, które bardziej przypominają
    > stypendia, niż płace ;)

    faktycznie jest az tak zle? mozesz podac chociaz rzad wielkosci?
    b.

  • 4. Data: 2003-10-24 07:17:55
    Od: "bm" <g...@g...pl>

    Użytkownik "beks" <b...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    odnosnie
    > atmosfery w pracy, warunkow, mozliwosci rozwoju etc.

    Ten temat był już jakiś miesiąc temu

    pozdrawiam
    Basia

  • 5. Data: 2003-10-24 07:42:19
    Od: Beks <b...@p...onet.pl>

    > Ten temat by? ju? jaki? miesi?c temu

    to moze chociaz jakis link data posta etc. jesli juz w ten sposob
    odpowiadasz

  • 6. Data: 2003-10-24 08:15:35
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 24 Oct 2003 08:53:08 +0200, Beks
    <b...@p...onet.pl> zakodował:

    >faktycznie jest az tak zle? mozesz podac chociaz rzad wielkosci?

    Nie bardzo aktualne mam dane. Ale odchodząc do teoretycznie gorszej
    firmy dostałem 2x więcej a pracy miałem 10x mniej.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 7. Data: 2003-10-24 08:29:45
    Od: Beks <b...@p...onet.pl>

    > Nie bardzo aktualne mam dane. Ale odchodząc do teoretycznie gorszej
    > firmy dostałem 2x więcej a pracy miałem 10x mniej.

    skoro tam pracowales to pewnie mozesz powiedziec cos na temat perspektyw
    po okresie probnym, negocjiacji pensji etc. jak duza jest rotacja?

  • 8. Data: 2003-10-24 08:43:40
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik Beks napisał, Dnia 03-10-24 09:42:

    > to moze chociaz jakis link data posta etc. jesli juz w ten sposob
    > odpowiadasz

    <http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&g
    roup=pl.praca.dyskusje>

    Trzeba zaznaczyć szukaj tylko w w pl.praca.dyskusje a w okienko wpisać ...
    Nie, nie uwierzysz ...
    A jednak,
    Nie ...
    Zapewniam Cię, że tak ...
    Nie ...
    A może ...
    Tak, tak, tak
    Comarch
    Niesamowite, prawda?
    Serio, serio.

    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb_tuznik poczta onet pl

  • 9. Data: 2003-10-24 14:32:48
    Od: "bm" <g...@g...pl>

    Uzytkownik "Beks" <b...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > to moze chociaz jakis link data posta etc. jesli juz w ten sposob
    > odpowiadasz

    nie przesadzaj, podaje Ci namiary, jesli Cie to interesuje to musisz trochę
    sie wysilić. Mnie ten temat nie interesuje, więc nie będę traciła czasu na
    szukanie linku DLA CIEBIE.
    Czytam grupe i wiem, że toczyła się dyskusja na ten temat.

    pozdrawiam
    Basia

  • 10. Data: 2003-10-27 14:14:55
    Od: Beks <b...@p...onet.pl>

    > nie przesadzaj, podaje Ci namiary, jesli Cie to interesuje to musisz troch?
    > sie wysiliae. Mnie ten temat nie interesuje, wi?c nie b?d? traci?a czasu na
    > szukanie linku DLA CIEBIE.
    > Czytam grupe i wiem, ?e toczy?a si? dyskusja na ten temat.

    moja droga widzisz ile czasu zmarnowalas na tego i poprzedniego posta??
    po cholere za przeproszeniem sie odzwyasz jak nie masz nic do
    powiedzenia...
    pozdro
    b.