PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo z tym zrobic ... › Co z tym zrobic ...
  • Data: 2005-06-06 11:52:44
    Temat: Co z tym zrobic ...
    Od: "Jester" <j...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam nadzieje, ze nie okaze sie, ze temat juz przerabiany, bo w googlach nic
    nie znalazlem.
    Otoz dostalem propozycje pracy w firmie angielskiej. Praca na miejscu w
    Polsce, jednak warunkiem jest posiadanie dzialnosci gospodarczej, zeby
    oczywiscie moc wystawic fakture. Nie jest to konieczny warunek - moge byc
    zatrudniony przez nich w Anglii i beda wtedy wszystko za mnie placic. No i
    mnie nurtuje taka rzecz wlasnie, jak wszelkie oplaty typu ZUS i inne piekne
    skladki zdrowotne i temu podobne. Bo teoretycznie pracuje w Polsce, jednak
    zatrudnia mnie fimra angielska. Jak to jest? Z jakim US sie rozliczam? Na
    jakich zasadach? Zdaje sie, ze wychodzi lepiej zalozyc DG choc nie jest to
    najprzyjemniejsza rzecz w naszym kraju... Co o tym sadzicie? Jakie
    rozwiazanie jest lepsze...?
    Pzdr
    Blazej