PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo jest wg. Was bardziej przyszłościowe ?Co jest wg. Was bardziej przyszłościowe ?
    From: "Robert" <narol007@[NOSPAM].gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Co jest wg. Was bardziej przyszłościowe ?
    Date: Fri, 5 Dec 2003 21:12:17 +0100

    Los postawił mnie przed ciężkim wyborem.
    Na co Waszym zdaniem powinienem się zdecydować, tak aby wybór ten jak
    najlepiej wpłyną na rozwój mojej dalszej kariery zawodowej. Jestem
    absolwentem dwóch uczelni wyższych. Posiadam licencjata z informatyki i
    magistra z zarządzania oraz mam już za sobą półroczne stypendium w Niemczech
    w ramach programu Erazmus. Znam dobrze dwa języki obce: angielski i
    niemiecki.

    Mam dwie możliwości swojej najbliższej przyszłości:

    -Wyjazd na praktykę do Niemiec i tam pracę na uczelni wyższej w jednostce
    zajmującej się koordynowaniem międzynarodowej wymiany studenckiej. Praktyka
    ma trwać co najmniej pół roku i istnieje możliwość jej dalszego
    przedłużenia. Wynagrodzenie jak na Polskie warunki całkiem przyzwoite a jak
    na Niemieckie to nieciekawe.

    -Podjęcie zatrudnienia na stanowisku wdrożeniowca w oddziale dużej firmy
    informatycznej. Zajmował bym się pozyskiwaniem klientów i wdrażaniem oraz
    serwisowaniem u niego oprogramowania. Pensja średnio mnie satysfakcjonująca
    ale jak na świeżego absolwenta to nienajgorsza. Na początku 3 miesięczny
    okres próbny. Raczej małe szanse na awans. Na stanowisku tym znajomość
    języków obcych mi się nie przyda.

    Postawić na swój dalszy rozwój czy na zdobywanie doświadczenia zawodowego ??