PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo jest wg. Was bardziej przyszłościowe ?Re: Co jest wg. Was bardziej przyszłościowe ?
  • Data: 2003-12-06 19:53:15
    Temat: Re: Co jest wg. Was bardziej przyszłościowe ?
    Od: w...@g...pl (WOJSAL) szukaj wiadomości tego autora

    Szanowny(a) Robert napisal(a) Fri, 5 Dec 2003 21:12:17 +0100:
> [...]
    >najlepiej wpłyną na rozwój mojej dalszej kariery zawodowej. Jestem
    >absolwentem dwóch uczelni wyższych. Posiadam licencjata z informatyki i
    >magistra z zarządzania oraz mam już za sobą półroczne stypendium w Niemczech
    >w ramach programu Erazmus. Znam dobrze dwa języki obce: angielski i
    >niemiecki.
    >
    >Mam dwie możliwości swojej najbliższej przyszłości:
    >
    >-Wyjazd na praktykę do Niemiec i tam pracę na uczelni wyższej w jednostce
    >
    >-Podjęcie zatrudnienia na stanowisku wdrożeniowca w oddziale dużej firmy

    Radzilbym wybrac wariant 1. I trzymac sie tego tak dlugo,
    dopoki nie pojawi sie lepsza propozycja.

    >Postawić na swój dalszy rozwój czy na zdobywanie doświadczenia zawodowego ??

    Radzilbym postawic na swoj rozwoj w zakresie umiejetnosci
    dostosowywania do wymagan rynku. Bo tak to juz jest, ze nie
    Ty decydujesz o rynku pracy, lecz rynek pracy narzuca niejako
    Tobie rozwiazania. Krotko mowiac, radze nauczyc sie czegos,
    czego zadna uczelnia nie da - umiejetnosci zarabiania na
    siebie i swoja rodzine w kazdej sytuacji rynkowej. I takie
    doswiadczenie jest niezwykle cenne, zwlaszcza dla doroslego
    mezczyzny majacego ambicje wyzywienia siebie i swoich bliskich.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)