PracaGrupypl.praca.dyskusje › Research Assistant w Niemczech - zarobki

  • 1. Data: 2002-02-25 17:40:04
    Temat: Research Assistant w Niemczech - zarobki
    Od: "Gombi" <g...@g...pl>

    >Procenowo na pewno bo niby czemu miałoby być inaczej. Nie każdy
    gĂłrnik jest sztygarem itp itd. Acz dla
    >mnie jest raczej brak zapotrzebowania na autentycznych
    projektantĂłw w Polsce.

    czy "dzieki" temu jakosc aplikacji powstajacych w Polsce czesto
    pozostawia wiele do zyczenia? smiem twierdzic, ze tak - choc
    oczywiscie jest to pewna generalizacja

    wydaje mi sie jednak, ze nie docenia sie wagi dobrego projektu
    podczas prac

  • 2. Data: 2002-02-27 15:49:32
    Temat: Re: Research Assistant w Niemczech - zarobki
    Od: "." <h...@p...onet.pl>

    jak chcesz pracowac w Polsce to doktorat niewiele zmieni a wrecz
    zaszkodzi - tzw. zasiedzenie i zwapnienie
    a jak zamierzasz emigrowac to za granica Dr z kropka lub bez (co kto
    lubi) bardzo duzo pomaga, moja rada z autopsji -- rob jak najszybciej
    doktorat nawet kosztem jakosci i uciekaj z kraju, na te kilka lat wez
    kredyt w banku (chyba ze masz sponsora albo zyjesz powietrzem), gdy
    znajdziesz dobra prace za granica to splacisz go w pol roku
    fizyk z Polski zawsze jest lepiej postrzegany jak z Indii czy Chin.
    Jakoscia przegrywamy jedynie z Rosjanami

    a warto ...

    pozdrowienia i powodzenia