PracaGrupypl.praca.szukana › Bielsko-Biała - programista/projektant (6 lat stażu)

  • 1. Data: 2004-12-09 07:43:20
    Temat: Bielsko-Biała - programista/projektant (6 lat stażu)
    Od: "Oteczek" <o...@w...pl>

    Programista/projektant z 6 letnim stażem, zatrudniony obecnie u
    jednego z największych producentów oprogramowania w Polsce, pragnie
    zmienić lokalizację swojej pracy.
    Preferowana nowa lokalizacja: Bielsko-Biała lub okolice.
    Okres wypowiedzenia w obecnej firmie: 2 tygodnie

    Kompetencje (w skrócie):
    Bazy danych: Oracle (PL/SQL), MSSQL (T-SQL), PosgreSQL (SQL)
    Języki programowania: C/C++, C#, Java, JavaScript, Pascal, ASP,
    ASP.NET, PHP, Assembler (Motorola 60000, Intel 486)
    Narzędzia: Visual C++, Borland C++Builder, Borland Delhi, Eclipse,
    Dev-C++, TOAD

    Projekty dla sektorów: bankowego, telekomunikacyjnego i przemysłowego

    Kontakt:
    o...@w...pl

    P.S. Osobom zainteresowanym mogę przesłać swoje CV wraz ze
    szczegółowym opisem projektów, w których uczestniczy?em.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-12-15 09:53:02
    Od: "Oteczek" <o...@w...pl>

[...]

    ASP.NET, PHP, Assembler (Motorola 68000, Intel 486)

  • 3. Data: 2004-12-23 06:58:34
    Od: "Oteczek" <o...@w...pl>

[...]

    szczegółowym opisem projektów, w których uczestniczyłem.