PracaGrupypl.praca.szukana › Grafik szuka pracy -Warszawa

  • 1. Data: 2004-12-08 23:29:13
    Temat: Grafik szuka pracy -Warszawa
    Od: "net-KaN" <n...@w...pl>

    Grafikiem jestem z zamiłowania.
    Przez 2 lata pracowałam jako grfik-webmaster w firmie Netsolution.
    Znam programy : PhotoShop, CorelDraw i Paint, FireWorks, Dreamweaver oraz
    Flash 5; obecnie poznaję programy InDesign i Page Maker.
    Zajmuję się fotografią cyfrową i projektowaniem: okładek czasopism,
    plakatów, wizytówek, kart i odznak klubowych, ulotek, logotypów, broszur
    reklamowych, opakowan itp .
    Ponadto zajmuję się tworzeniem stron www (html, dhtml, javascript, flash).
    Nie lubię działać szablonowo, staram się wykorzystywać nowe trendy, bez
    powielania gotowych wzorców. Połączenie pomysłowości z precyzją wykonania i
    rzeczowością stanowi warunek powodzenia moich prac.
    Myślę, że standardy mojej pracy są na dobrym poziomie i zapewniają
    zadowolenie klienta.

    Mam nadzieję, że moja oferta spotka się z Państwa zainteresowaniem.
    Część moich prac można zobaczyć na stronie www.kasia-nowak.prv.pl oraz
    www.netkan.prv.pl