PracaGrupypl.praca.szukana › ... Białystok ... Szukam pracy !

  • 1. Data: 2004-02-26 13:29:16
    Temat: ... Białystok ... Szukam pracy !
    Od: "Anna Parzychowska" <p...@g...pl>

    Szukam stałej, ciekawej i odpowiedzialnej pracy na pełen etat w Białymstoku.
    Mam 25 lat, wykształcenie wyższe oraz doświadczenie zawodowe w handlu i pracy
    biurowej.

    W odpowiedzi wyślę CV oraz list motywacyjny.

    Z poważaniem,
    Anna Parzychowska
    a...@p...fm

  • 2. Data: 2004-06-01 14:34:42
    Temat: Re: ... Białystok ... Szukam pracy !
    Od: "Nord-Styl" <n...@o...pl>

> [...]
    > biurowej.
    >
    > W odpowiedzi wyślę CV oraz list motywacyjny.

    Witam
    Prosze o kontakt w sprawie pracy
    (58) 663 09 69 wieczorem
    Mirosłw Westphal