PracaGrupypl.praca.szukanaBEZPŁATNIE STRONY WWW/PROGRAMOWANIE/GRAFIKA › BEZPŁATNIE STRONY WWW/PROGRAMOWANIE/GRAFIKA
  • Data: 2006-06-20 08:38:44
    Temat: BEZPŁATNIE STRONY WWW/PROGRAMOWANIE/GRAFIKA
    Od: "stronyweb" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem informatykiem (wyższe) z doświadczeniem. Posiadam szerokie
    umiejętności w zakresie programowania, projektowania grafiki, sieci
    komputerowych oraz sprzętu. Postanowiłem spróbować swych sił w dziedzinie
    projektowania stron www.
    Chciałbym stworzyć własne portfolio, niestety brakuje mi projektów, dlatego
    tez bardzo chętnie wykonam bezpłatnie proste (niezbyt czasochłonne)
    strony-wizytówki itp... lub ew. za niewielką opłatą bardziej rozbudowane
    serwisy.

    Biegle posługuję sie następującymi jezykami/technologiami: html, dhtml, js,
    css, php, mysql, asp.net, jsp+servlets, Flash, XML, DOM, AJAX
    Ponadto programuję w następujących językach: c++, c#, java
    Biegle obsługuję aplikacje typu: VS.NET, Borland C#, JBuilder, Photoshop,
    Corel, Flash, itp...
    Znajomość serwerów baz danych: MySQL, MS SQL Server
    Znajomość serwerów www: Apache, Tomcat, MS IIS

    Pozdrawiam,

    stronyweb[at]interia.pl