PracaGrupypl.praca.szukanaBEZPŁATNIE STRONY WWW/PROGRAMOWANIE/GRAFIKA › Re: BEZPŁATNIE STRONY WWW/PROGRAMOWANIE/GRAFIKA
  • Data: 2006-06-20 18:47:28
    Temat: Re: BEZPŁATNIE STRONY WWW/PROGRAMOWANIE/GRAFIKA
    Od: "styloplume" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moje uszanowanie,

    Uruchamiam sklep internetowy i potrzebuję wsparcia technicznego (html/php).
    Mam gotowy software, ale jest on dość skomplikowany i ja nie znam go
    wystarczająco dobrze.

    Na obecnym etapie nie jestem w stanie zaproponować Panu pracy na etat, ale
    proszę o kontakt na maila, bo sprawa może być "rozwojowa".

    Pozdrawiam